عرضه گوشی مقرون به صرفه Honor X8 4G به زودی

گوشی Honor X8 4G موفق به دریافت گواهینامه‌های FCC و TÜV Rheinland شده است و عرضه آن نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گوشی مقرون به صرفه Honor X8 4G در وبسایت صدور گواهینامه FCC و TÜV Rheinland دیده شده است که خبر از عرضه این گوشی در آینده نزدیک می‌دهد.

فرارو نوشت؛ شرکت آنر اخیراً سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار Magic4 خود را در رویداد MWC 2022 عرضه کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی یک گوشی ارزان قیمت جدید از سری X به نام Honor X8 را نیز عرضه می‌کند. مشخصات این گوشی اکنون در پایگاه‌های داده FCC و TÜV Rheinland مشاهده شده است.

بر اساس گزارش وبسایت خبری MySmartPrice، مشخصات منتشر شده در این وبسایت‌ها نشان می‌دهد که Honor X8 دارای شماره‌مدل‌های TFY-LX2، TFY-LX1 و TFY-LX3 خواهد بود و با برنامه‌ها و خدمات گوگل عرضه خواهد شد. لیست مشخصات منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که این گوشی آینده بلوتوث ۵.۰ و پشتیبانی از Wi-Fi خواهد داشت. ظرفیت باتری نیز توسط وبسایت TÜV Rheinland تأیید شده که نشان می‌دهد یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی خواهد بود.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Honor X8 بر اساس Honor X30i که در گذشته در بازار‌های چین معرفی شده بود، ساخته خواهد شد. اما برخلاف X30i، این مدل جدید فقط از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه احتمالاً مجهز به یک پنل ۶.۷ اینچی LTPS LCD با طراحی سوراخ پانچ خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر FHD Plus با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل است.

در پنل جلویی Honor X8 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. پنل پشتی گوشی نیز دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق ۲ مگاپیکسلی است.

این دستگاه از یک چیپست ناشناخته ARM که شامل چهار هسته Cortex-A73 با حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A53 با حداکثر فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است، استفاده می‌کند. این پردازنده با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. با وجود اینکه، این گوشی یک دستگاه میان رده است، فاقد اسلات کارت microSD می‌باشد.

گوشی Honor X8 دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌توان آن را با استفاده از درگاه USB-C شارژ کرد. برای تأمین امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. این گوشی روی سیستم عامل اندروید ۱۱ که از پیش نصب شده، اجرا خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید