نحوه فعال کردن قابلیت Spoiler در تلگرام

نحوه استفاده از قابلیت Spoiler که به تازگی به تلگرام اضافه شده را در این گزارش آموزش می دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است. این پیام رسان خارجی قابلیت‌هایی همچون تماس تلفنی، ارسال صدا، ویدئو و تصاویر و چت مخفیانه را دارد.

به گزارش سایت thehackposts، تلگرام به تازگی قابلیت  Spoiler  را به پیام رسان خود اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا قسمتی از متن‌های ویدئوها، کتاب‌های الکترونیکی و فیلم‌ها را  به صورت مخفی در چت‌های شخصی و گروهی ارسال کنند. این ویژگی در به روز رسانی نسخه‌های اصلی، دسکتاپ تلگرام برای ویندوز، مک یا لینوکس، قابل اجرا است.

نحوه استفاده از قابلیت Spoiler برای پیام‌های تلگرام

ابتدا برنامه تلگرام را باز و به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. سپس به صفحه گروه یا شخصی که می‌خواهید به او پیام دهید و از این قابلیت استفاده کنید، بروید. یک پیام متنی را  تایپ کنید. در این مرحله عبارت مورد نظر را انتخاب و  روی آن کلیک راست کنید. پس از آن روی گزینه اسپولایر ضربه بزنید.

در ویندوز نیز شما با انتخاب کلیدهای کنترل شیفت P می‌توانید عبارات مورد نظرتان را از مخاطب مخفی کنید. پس از این مراحل پیام خود را با کلید اینتر ارسال کنید. عبارات انتخاب شده با قالب بندی اسپویلر در ویندوز خاکستری و در مک نیز سیاه مشاهده می‌شوند.

گفته شده در گوشی‌های آیفون و آیپدها کافی‌است متن مورد نظرتان را فشار دهید و پس از آن گزینه  Spoiler را انتخاب کرده و سپس ارسال کنید.این قابلیت در مخاطبان آیفون  به صورت یک انیمیشن یا ابر دانه برای مخاطب ارائه می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید