رونمایی نسخه بتای تلگرام از سه ویژگی جدید

سه قابلیت اسپویلر، تفییر پس زمینه و واکنش از طریق ایموجی‌ها در تلگرام بتا ۸.۴ در دسترس قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از androidpolice، تلگرام یکی از پر ویژگی‌ترین و راحت‌ترین پلتفرم‌های موجود است. این برنامه مملو از قابلیت‌های منحصر به فرد است و به نظر نمی‌رسد که توسعه‌دهندگان این برنامه به دنبال توقف این روند باشند. آخرین نسخه بتای تلگرام برای اندروید، نسخه ۸.۴، برخی از ویژگی‌های پیش بینی شده مانند قابلیت اسپویلر(مخفی سازی پیام‌ها) و واکنش از طریق ایموجی‌ها را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ هر دو قابلیت منتشر شده برای اندروید برای مدتی بخشی از نسخه بتای iOS بوده‌اند همانطور که انتظار می‌رفت، واکنش‌ها و اسپویل‌ها در iOS و Android تقریباً یکسان به نظر می‌رسند. در ویژگی اسپویلر وقتی در حال چت هستید، می‌توانید متنی را که می‌خواهید ارسال کنید، طولانی فشار دهید و برجسته کنید و یک گزینه جدید به نام «اسپویلر» را در منو انتخاب کنید. این گزینه نوشته‌های شما را تا زمانی که گیرندگان یا شما روی آن ضربه بزنید مبهم می‌کند. این قابلیت هم برای پیام‌های کامل و هم برای کلمات کار می‌کند.

15383948_595در مورد قابلیت واکنش به پیام ها، شما می‌توانید مجموعه‌ای از ۱۱ شکلک را برای واکنش به پیام‌ها انتخاب کنید. وقتی روی حباب گفتاری که دریافت یا ارسال کرده‌اید ضربه بزنید، این مجموعه در دسترس است. شکلک‌های موجود شامل لایک، دیس لایک، قلب، خنده، آتش، شوک، و... است. افراد فقط می‌توانند با یکی از این شکلک‌ها واکنش نشان دهند. یکی دیگر از افزودنی‌های منظم به نسخه بتا، پس‌زمینه زمستانی برفی است که دانه‌های برف به آرامی پایین می‌آیند.

قبل از اینکه همه این ویژگی‌ها را برای دوستان خود امتحان کنید، به خاطر داشته باشید که همه باید از نسخه بتا استفاده کنند تا این قابلیت کار کند. واکنش‌ها را فقط کسانی می‌توانند ببینند که از نسخه ۸.۴ استفاده می‌کنند، و متن اسپویل‌شده به‌عنوان متن معمولی برای همه افرادی که از نسخه عمومی استفاده می‌کنند نشان داده می‌شود. نسخه بتا تلگرام در پلی استور در دسترس نیست. در عوض، باید آن را در مرکز برنامه مایکروسافت دانلود کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید