اضافه شدن خودروی برقی و سفارشی جیلی به ناوگان ویمو+ عکس

ویمو خودرو‌های الکتریکی سفارشی شرکت Geely را به ناوگان روبوتاکسی خود اضافه خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از انگجت، در آینده ناوگان روبوتاکسی Waymo در ایالات متحده آمریکا برای خدمت رسانی دارای وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود که توسط خودروساز چینی جیلی ساخته شده است. شرکت آلفابت با جیلی همکاری کرده است تا نسخه‌ای از خودروی تمام برقی Zeekr را که اخیراً روانه بازار شده است، ایجاد کند که به صورت سفارشی برای سواری خودکار ساخته شده است. شرکت Waymo جزئیات و رندر‌های این وسیله نقلیه برقی اصلاح شده را که در سوئد طراحی شده است، در یک پست وبلاگی به نمایش گذاشت.

همانطور که احتمالاً از یک وسیله نقلیه کاملاً مستقل انتظار دارید، این خودرو فرمان یا پدال ندارد و کابین سنتی، یک تبلت است که به احتمال زیاد به عنوان سیستم ناوبری و سرگرمی عمل می‌کند. ویمو گفت که آن‌ها این خودرو را اصلاح کردند و به آن یک کفی مسطح برای ورود راحت تر، فضای بیشتر، صندلی‌های تکیه‌دار و جای شارژر در اطراف را اضافه کردند. همچنین این شرکت Driver خود را که شامل نرم‌افزار و قطعات سخت‌افزاری مانند دوربین‌ها و سنسور‌ها می‌شود را در خودرو‌ها قرار خواهد داد.

15389878_999ناوگان سواری فعلی Waymo بیشتر از جگوار I-Paces و کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی تشکیل شده است که با فناوری آن اصلاح شده اند و همکاری با جیلی تأثیری بر آن‌ها نخواهد گذاشت. این شرکت همچنین اشاره‌ای نکرده است که مسافران چه زمانی می‌توانند سوار وسایل نقلیه جیلی شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید