نسخه کوپه مرسدس بنز GLC در سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید

مرسدس به تازگی کراس اوور کلاس GLC را به روز رسانی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرسدس بنز GLC۳۰۰ کوپه ۲۰۲۲ خودرویی شاسی بلند است که در کنار جلب توجه، بسیار چشمگیر است. این خودرو در عین لوکس بودن، فضای بار بسیار خوبی دارد و برای خانواده های پر جمعیت کاربرد دارد.

این خودرو قرار است با شاسی بلندهایی چون آئودی Q۵ اسپرت بک، بی ام و X۴ و اینفینیتی QX۵۵ رقابت کند. در طراحی این خودرو کابین بیشتر از همه به چشم می خورد که اکنون در داخل مسافران GLC از محیطی مجلل با ویژگی‌های استاندارد شیک و فراوان لذت می‌برند.

در زیر کاپوت GLC۳۰۰ یک پیشرانه ۲۵۵ اسب بخاری توربو چهار قرار دارد که از سیستم چهار چرخ محرک استاندارد بهره می‌برد. در حالی که GLC۳۰۰ که قرار است در سال  ۲۰۲۲ وارد بازار شود، دارای رانندگی انعطاف پذیر و هندلینگ سریع است، اما به اندازه دیگر تولیدی های م ردیف بنز مانند مرسدس AMG GLC۴۳ و GLC۶۳ هیجان انگیز نیست. 

تنها تفاوت بین مدل سال گذشته و کوپه GLC۳۰۰، ۲۰۲۲، وجود ویژگی‌های جدید استاندارد است. در حال حاضر هر نسخه دارای چراغ‌های جلوی اتوماتیک، ورود اتوماتیک، هشدار پارک، پورت‌های USB در صندلی عقب و کابل آداپتور USB-C است. لیست رنگ‌های موجود نیز شامل استارلینگ آبی متالیک می‌شود.
 
کوپه GLC۳۰۰ در بسته AMG Line with Night ارائه می شود که در آن تریم بیرونی مشکی، جلوپنجره کرومی  و رینگ‌های ۲۰ اینچی به سبک AMG ارائه می شود؛ همچنین داخل خودرو با یک فرمان اسپرت‌تر و پدال‌های آلومینیومی تزئین شده است.

GLC۳۰۰ کوپه از موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ استفاده می کند که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۳ پوند فوت گشتاور دارد. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیرو را از طریق سیستم چهار چرخ محرک استاندارد ۴Matic به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. 

 در فضای داخلی کابین به خوبی طراحی شده است و روی داشبورد صفحه نمایش لمسی شناور دیده شده است. کنسول مرکزی ظاهری کاملا مدرن به این شاسی بلند داده است. صندلی‌های جلو GLC کوپه جادار هستند و از نظر ظرفیت بار، این شاسی بلند ۱۷ فوت مکعب را جای داده است.

دیدگاه تان را بنویسید