ام وی ام X22 پرو با قلبی کوچک اما توانمند

یکی از خودروهای پر طرفدار در بازار ایران ام وی ام ایکس 22 است که در طول 4 سال گذشته بیش از 50.000 دستگاه از آن تولید و به فروش رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایکس 22 یک مینی کراس زیبا و اقتصادی است که همواره در بازار جایگاه ویژه خود را داشته است  ، ایکس 22 نسل قلب از یک قلب تپنده 1.5 لیتری برخوردار بود ، حال شرکت سازنده از یک موتور توربو 1.0 لیتری استفاده کرده است . در کنار تغییرات ظاهری در جلو به همراه تغییر کلی داخلی و افزودن آپشن های جدید چون اتوهلد ، ترمز پازک برقی و فرمان برقی و مانیتور 9 اینچی.

اما چرا خودروسازان بزرگ و مطرح به دنبال موتورهای کوچک و کم مصرف میروند ؟

این روزها ا شرکت هایی چون بی ام و ، تویوتا ، رنو ، فولکس واگن ، سیتروئن و.... بسیاری از خودروسازان با تکنولوزی بالا از موتورهای کم حجم استفاده میکنند و به نوعی مد شده و حرکتی جدید در صنعت خودروسازی به وجود آمده ، موتورهای سبک باعث کاهش وزن خودرو و چابکی آن میشوند و همچنین مصرف سوخت پائین می آید و آلایندگی کاهش میابد پس به نوعی با انتخاب این گونه خودروها علی الخصوص در کشورمان که خودروهای برقی وجود ندارد و عملا با ممنوعیت واردات خودروهای هیبریدی نیز وجود ندارد به نوعی به محیط زیست احترام میگذارید و نشان میدهید به عنوان یک شهروند مسئول نقشی سازنده در کاهش آلودگی هوا دارید .

قلب کوچک ایکس 22 پرو ، با توان می تپد

این خودرو اخیرا توسط رسانه ها و برخی مشتریان مورد تست قرار گرفت و در سطح خود عملکرد رضایت بخشی داشت موتور کوچک آن 102 اسب بخار در کنار گشتاوز 150 نیوتن در متر ایجاد نمود ، کشش و شتاب آن نیز در سطح یک مینی کراس شهری مناسب بود ، این موتور نیز به مانند سایر برادران بزرگ تر از تکنولوژی AVL استفاده میکند که قطعا تجربه نشان داده موتورهایی بادوام و با بازده مناسب میباشند .

ایکس 22 پرو میتواند برای استفاده شهری گزینه ایی مناسب باشد ، کوچولویی خوش قامت و دوستدار محیط زیست ، کم اشتها  اما کاربردی ، قطعا در کنار طراحی و امکانات مناسب میتواند توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند . از ایکس 22 پرو باید انتظار یک کراس اوور اقتصادی را به لحاظ توان و حرکت داشته باشید اگر منصفانه و در حد قیمت و سگمنت آن مقایسه کنید  شما صاحب یک خودروی امروزی هستید . از اسم 1 لیتری نترسید دنیا عوض شده و حالا کوچولوهای 1 لیتری عملکردی بهتر نسبت به موتورهای حجیم قبلی دارند و اینجاست که باید به تکنولوژی ایمان آورد .

 

دیدگاه تان را بنویسید