معرفی ب ام 630i کروک ومقایسه با ب ام و335i کروک + تصاویر

حداکثر سرعت خودروی ب ام 630i کروک و ب ام و335i کروک 250 کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، ب ام و 630i کروک و‌ ب ام و335i کروک است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی ب ام و ۶۳۰i کروک:

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ ب ام و ۶۳۰i کروک، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۳۰۰۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۲۷۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۷۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۳۲۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ و ۷۵۰ دور در دقیقه است.

مقایسه ب ام و 630i کروک با ب ام و335i کروک + فیلم

 در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ دنده خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۶.۷ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۹.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۷۰ لیتر است.

 

مقایسه ب ام و 630i کروک با ب ام و335i کروک + فیلم   

از جمله امکانات این خودرو می توان به اهرم تعویض دنده پشت فرمان ، شیشه چند لایه با گرمکن ، شبکه باربند مخصوص مسافران ، آینه‌های ضد اشعه، صندلی برقی با حافظه ، سیستم کنترل نور چراغ جلو اتوماتیک، سیستم پارک دیسترونیک ،کروز کنترل، سیستم پردازنده صوتی ، سوئیچ مخصوص باتری اصلی اشاره کرد.

معرفی ب ام و ۳۳۵i کروک:

ب ام و ۳۳۵i کروک، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۰۷ طراحی شد و در آن از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۳۰۰۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۳۰۶ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۴۰۰ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه ب ام و 630i کروک با ب ام و335i کروک + فیلم در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۷ دنده خودکار دو کلاچه استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۶.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۳ لیتر است.
مقایسه ب ام و 630i کروک با ب ام و335i کروک + فیلم   از جمله امکانات این خودرو می توان به صندلی برقی با حافظه ، فرمان اکتیو ، سنسور باران ، صندلی‌های اسپورت سزنشینان جلو ، کروز کنترل ، سیستم حافظه صدا ، آینه عقب با قطب نمای دیجیتال ، سنسور پارک عقب اشاره کرد.
مقایسه ب ام و 630i کروک با ب ام و335i کروک + فیلم

دیدگاه تان را بنویسید