معرفی هوندا گلدوینگ Tour و مقایسه با بی ام و R 1250 GS Adventure +تصاویر

مشخصات فنی هوندا گلدوینگ Tour و بی ام و R 1250 GS Adventure در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید موتورسیکلت مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure رقبایی سر سخت هستند که هر دوی آنها را می توان مدل‌های شاخص برند‌های خود دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ هر 2 موتورسیکلت از فناوری پیشرفته‌ای مانند سیستم تعلیق نیمه فعال، IMU و حالت سوار شدن قابل تعویض برخوردارند و آن‌ها دو تا از برجسته‌ترین موتورسیکلت‌هایی هستند که تا کنون تولید شده اند.

معرفی هوندا Gold Wing Tour:

هوندا برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ از موتورسیکلت فوق جذاب خود به نام   Gold Wing رونمایی کرد. مهندسان این کارخانه موتورسیکلت در طول سالها تلاش کرده اند تا این موتورسیکلت را ارتقا دهند. اکنون این موتورسیکلت برای مدل 2021 تغییرات چشمگیری داشته است .

مقایسه هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure + فیلم

  

این موتورسیکلت اکنون نه تنها با گیربکس دستی بلکه با گیربکس DCT اتوماتیک عرضه می شود و آن را تبدیل به موتورسیکلتی منحصر به فرد کرده است. این موتورسیکلت ارتقا یافته اکنون دارای صندوق عقب بزرگتر برای ذخیره سازی بیشتر در سفرهای جاده ای است ، بلندگوها دارای 55 وات ولت هستند.

مقایسه هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure + فیلم

  

صندلی اکنون بسیار بهبود یافته است، همچنین برخی از ویژگی های ظاهری ، مانند چراغ های جلو و داراب انواع رنگ ها از جمله خاکستری با نوار نارنجی است. علاوه بر این، تمام مدل های Gold Wings در حال حاضر با Android Auto سازگار هستند و همچنین Apple CarPlay offering را ارائه می دهند.

مقایسه هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure + فیلم

  

به جرات می توان گفت اکنون این موتورسیکلت واقعاً عالی و حتی بهتر از قبل است بنابراین می توان گفت با آن میتوان یک سواری رویایی را تجربه کرد.  هنگام خرید یک موتورسیکلت مسافرتی، راحتی مسافران اهمیت چندانی ندارد؛ بنابراین هوندا گروهی از خبرگزاری ها را برای سوار شدن بر این موتورسیکلت سال ۲۰۲۱ دعوت کرد کرد.

مقایسه هوندا Gold Wing Tour و بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure + فیلم

معرفی بی ام و R ۱۲۵۰ GS Adventure: 

یکی از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌های بی ام و، سری GS است که چهل سالگی خود را پشت سرگذاشت. این خودروساز آلمانی مدل‌های R ۱۲۵۰ GS و R ۱۲۵۰ GS Adventure را برای سال ۲۰۲۱ با برخی اصلاحات و فناوری‌های الهام گرفته از دنیای خودرو برای خریداران عرضه کرد.

هوندا گلدوینگ 2019 Tour در مقابل بی ام و R 1250 GS Adventure + فیلم

  

این بدان معنی است که موتورسیکلت های R ۱۲۵۰ GS و R ۱۲۵۰ GS Adventure چند به‌روزرسانی دریافت می‌کنند و خریداران بدون‌ شک از آن‌ها تعریف و قدردانی خواهند کرد. کسانی که پیشرانه باکسر ۱،۲۲۵ سی‌سی را دوست دارند، نگران نباشند؛ این پیشرانه سازگار با استاندارد یورو ۵، هنوز هم ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور برای سرنشین ارائه می‌دهد.

این موتورسیکلت دارای چهار رنگ مختلف برای بدنه از جمله سیاه، سفید روشن غیر متالیک و Style Rallye است.  قابلیت‌های استاندارد جدید تغییرات عمده‌ای نیستند، اما مطمئناً امکانات خوبی برای موتورسیکلت هستند.

هوندا گلدوینگ 2019 Tour در مقابل بی ام و R 1250 GS Adventure + فیلم

  

متخصصان بی‌ام‌و زمانی که این موتورسیکلت را طراحی کردند، سعی کردند همانند موتورسیکلت R ۱۰۰ GS باشد که در سال ۱۹۸۸ تولید شد.   خریدارانی که ترجیح می‌دهند شلوغی کمتری در طرح بدنه داشته باشند، می‌توانند نوع Triple Black را سفارش دهند، اما رنگ سفید روشن و خاکستری یخی نیز در پالت رنگ این مدل باقی می‌مانند.

هوندا گلدوینگ 2019 Tour در مقابل بی ام و R 1250 GS Adventure + فیلم

  

بی‌ام‌و قیمت مدل پایه R ۱۲۵۰ GS را برای سال ۲۰۲۱ فقط ۱۰۰ دلار افزایش داد و این قیمت در سال ۲۰۲۰ از ۱۷،۸۹۵ دلار به ۱۷،۹۹۵ دلار رسید. قیمت نسخه ویژه ۴۰ سالگی GS با طرح رنگ سیاه و زرد که از طراحی R ۱۰۰ GS الهام گرفته است، تا ۱۹،۷۴۵ دلار افزایش می‌یابد. مثل همیشه، پکیج‌های لوازم جانبی مختلف و آپشن‌های شرکت سازنده می‌توانند این قیمت را به بیش از ۲۰ هزار دلار برسانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید