عرضه رنو مگان جدید در قالب یک کراس‌اوور برقی + تصاویر

تصاویری جدید از رنو مگان E-Tech منتشر شده‌اند که دومین محصول تمام الکتریکی رنو را پس از رنو زوئی به تصویر می‌کشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این خودرو در قالب یک کراس‌اوور برقی عرضه شده است و نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو مونیخ 2021 در روز دوشنبه به معرض نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

خودرو بانک نوشت؛ رنو مگان E-Tech در حقیقت نسخه تولید انبوه از کراس‌اوور مگان ای ویژن است که سال گذشته به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شد. رنو مگان E-Tech براساس پلتفرم مشترکی با نیسان آریا توسعه یافته و هر دو بر پایه ساختار CMF-EV و پیشرانه برقی مشابه شکل گرفته‌اند.

رنو مگان الکتریکی با پکیج‌های باتری به ظرفیت 40 و 60 کیلووات ارائه می‌شود که در بیشترین حالت بردی برابر با 470 کیلومتر مطابق چرخه WLTP برای این خودرو مهیا خواهد شد. رنو پیش‌تر اعلام کرده بود که موتور این خودرو 215 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد و سیستم انتقال قدرت نیز از نوع دیفرانسیل جلو خواهد بود، با این حال تا زمان عرضه رسمی باید منتظر ماند تا مشخصات رسمی رنو مگان ای تک اعلام شوند.

در فضای داخلی، تمامی دکمه‌های فیزیکی حذف شده‌اند و جای آن‌ها را کنترل‌های لمسی و نمایشگرها گرفته‌اند. صفحه نمایش عظیمی همانند یک تبلت در قسمت میانی داشبورد قرار گرفته است و کنترلرهای مربع‌شکل ظاهری نوآورانه به کابین رنو مگان ای تک بخشیده‌اند.

رنو مگان E-Tech در خط تولید رنو واقع در شمال فرانسه تولید می‌شود و طی نیمه اول سال 2022 میلادی، وارد بازار اروپا خواهد شد. جزئیات بیشتر از این خودرو در روز دوشنبه منتشر خواهند شد.

رنو مگانرنو مگان

8HM81Dv9s6kp

دیدگاه تان را بنویسید