عرضه نسل جدید رنو مگان در بازار ایران + قیمت حدودی

نسل جدید رنو مگان (Renault Megane) به زودی به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه، قیمت احتمالی و مشخصات فنی این خودرو را بررسی می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ده سال از ورود اولین خودروی رنو مگان به بازار کشورمان می‌گذرد و حالا مدیر ارشد محصولات رنو در منطقه امی (آفریقا، خاورمیانه و هند) از ورود نسل جدید این خودرو به ایران خبر داد. دامین لاپلن این خبر را اعلام کرد و گفت شرکت رنو در حال برنامه‌ریزی برای واردات نسل جدید رنو مگان به ایران است.

نسل جدید رنو مگان

به گفته لاپلن، نسل جدید رنو مگان در مرحله اول تنها به صورت وارداتی یا CBU در ایران عرضه می‌شود و در صورت موفقیت، احتمال تولید آن در ایران نیز وجود دارد. هنوز قیمت قطعی این خودرو مشخص نشده اما لاپلن پیش‌بینی کرد که مگان جدید احتمالا قیمتی حدود 140 تا 150 میلیون تومان خواهد داشت. بر این اساس، خودروهای هیوندای النترا جدید، تویوتا کرولا و کیا سراتو جدید از اصلی‌ترین رقبای آن به شمار می‌روند.

نسل جدید رنو مگان

 

برای نسل جدید رنو مگان ، دو پیشرانه بنزینی 115 و 130 اسب بخاری ارائه شده است. طراحی داخلی این خودرو به طور کامل از مدل هاچ بک آن الهام گرفته و مواردی همچون نمایشگر بزرگ 7 اینچی TFT در جلوی داشبورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی چندرسانه‌ای R-Link با یک نمایشگر 8.7 اینچی در کنسول مرکزی و واحد نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (HUD) در کابین خودرو قابل مشاهده است.

نسل جدید رنو مگان

رنو مگان جدید در کارخانه خودروسازی رنو واقع در بورسای ترکیه تولید می‌شود و در حال حاضر به بیش از 20 کشور جهان از جمله عربستان، استرالیا، الجزایر، بلغارستان، کرواسی، مصر و امارات صادر می‌شود. به زودی نیز ایران به جمع کشورهای واردکننده این خودروی اصالتا فرانسوی اضافه خواهد شد. شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای رنو در ایران نیز در روز سه شنبه 13 تیرماه با انتشار یک گزارش کوتاه، از ورود رنو مگان جدید به ایران خبر داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید