معرفی ام جی ۳۶۰ توربو و مقایسه با جک J۴ + مشخصات فنی و تصاویر

حداکثر سرعت خودروی جک جی 4 صدو هشتاد کیلومتر بر ساعت و ام جی 360 توربو 200 کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، ام جی 360 توربو با جک J4 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.   

معرفی ام جی ۳۶۰ توربو:

ام جی ۳۶۰ توربو، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۳۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۱۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه است.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹.۷ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به شیشه بالابر برقی درب‌های عقب و جلو ، شیشه بالابر راننده مجهز به سیستم تشخیص مانع ، سردنده چرم و کروم ، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع و خاموش شدن تاخیری ، چراغ روشنایی در روز ، آینه‌های جانبی مجهزبه چراغ راهنما و تنظیم برقی به همراه گرمکن ، تیغه برف پاک کن ژله‌ای ، صندلی با روکش چرم ، صندلی با قابلیت تنظیم در ۶ جهت برای راننده و ۴ جهت برای سرنشین جلو اشاره کرد.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

همچنین این خودرو مجهز به  صندلی‌های عقب با قابلیت تاشوندگی ، تکیه گاه آرنج جهت صندلی‌های جلو و عقب ، سانروف برقی ، سیستم آلارم محدود کننده سرعت ، سیستم تهویه مطبوع همراه با فیلتر تصفیه هوا ، محفظه نگهدارنده زیر صندلی سرنشین جلو و محفظه نگهدارنده عینک ، چراغ مطالعه صندلی‌های عقب ، سنسور کمک پارک و دروبین دید عقب است.

معرفی جک J۴:

جک J۴، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۴۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده CVT استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۳.۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS، سنسور نور، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، ایزوفیکس، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، روکش صندلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد.

ام جی 360 توربو ارزش خرید دارد یا جک J4؟ + مشخصات فنی

خودرو
ام جی 360 توربو جک J4
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2016 2014
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1498سی سی 1499سی سی
حداکثر قدرت
130 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
210 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده
6 سرعته خودکار CVT
شتاب 0 تا 100
9.7 ثانیه 13.5 ثانیه
حداکثر سرعت
200 کیلومتر در ساعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن
1330 کیلوگرم 1110 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4579 طول ، 1804 عرض ، 1490 ارتفاع 4335 طول ، 1725 عرض ، 1505 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2660 میلیمتر 2560 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
6.9 لیتر در هر صد کیلومتر 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
55 لیتر 45 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 5
ترمز و پایداری
مجهز به سیستم ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز ABS و EBD ، سیستم کمکی ترمز BA ، سیستم کنترل ترمزها در پیچ CBC ، سیستم نظارت بر فشار باد هر چرخ بصورت مستقل TPMS ، سیستم کنترل پایداری ESP جلو دیسک و عقب کاسه ای، ABS و EBD
کیسه هوا
کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی
مانیتور 8 اینچی لمسی با قابلیت کنترل توسط تلفن همراه ، سیستم بلوتوث با قابلیت اتصال تلفن همراه به سیستم صوتی و مانیتور ، سیستم صوتی مجهز به رادیو و درگاه های USB/AUX ، سیستم صوتی مجهز به 2 بلندگو و 2 تیونر ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان رادیو – ورودی USB و AUX ، 6 عدد بلندگو

دیدگاه تان را بنویسید