سورنتو ۲۰۲۱؛ بهترین نمونه‌ کیا که تاکنون تولید شده+ تصاویر

سورنتو را می‌توان یکی از بهترین برند‌هایی دانست که کیا تاکنون تولید کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کیا اقدام به طراحی مجدد خودرویی کرده است که مدت زمان زیادی در بازارها حضور داشت، نسخه جدید سورنتو اکنون با امکانات جذاب و ظاهری بهتر رونمایی شده است. این خودرو جدید کاملا متفاوت با نمونه است که قبلا عرضه شده است.

اکنون این خودرو داری طراحی کابین جذاب تری نسبت به قبل است. کابین هم اکنون دارای رابط‌های دیجیتالی جدیدتر و یک ظاهر جذاب‌تر در مقایسه با مدل قبلی است. این شاسی بلند جدید هم اکنون با سه ردیف عرضه می شود و دارای قدرت متنوعی از پیشرانه‌ها است که شامل یک موتور چهار سیلندر ۲۸۱ اسب بخاری توربو و یک مدل هیبریدی است.

سورنتو را می توان یکی از بهترین برندهایی دانست که تاکنون تولید شده و یکی از بهترین بعد از تلوراید و اسپورتیج است. کیا اکنون سورنتو را طوری طراحی کرده که برای سال ۲۰۲۱ کاملاً متفاوت و جدید نسبت به سال قبل باشد و اینطور که گفته شده قرار است این خودرو با قیمت اولیه ۲ هزار و ۴۵۰ دلار بیشتر از سال گذشته به فروش رود.

کیا سورنتو 2021

 سورنتو 2021 اکنون بر روی یک پلتفرم کاملا جدید سوار شده است و شکل کلی آن تغییراتی چشمگیری داشته است یعنی به جرات می توان گفت این نسل جدید نسبت به گذشته هم در داخل و هم در خارج، بزرگت تر از نمونه قبلی است، همچنین یک پیشرانه هیبریدی و همچنین یک نوع پلاگین نهایی را به آن اضافه می‌کند.

کیا سورنتو 2021

از جمله امکانات جدید آن می توان به روکش چرمی جدید، صندلی‌های گرم شونده جلو، نظارت بر نقاط کور، هشدار عبور از وسایل نقلیه، شروع از راه دور و امکانات جذاب دیگری مانند چرخ‌های ۱۸ اینچی دارد. سورنتو جدید را می توان با مجموعه‌ای از گزینه‌های موتور جدید و با پیشرانه جلو یا چهار چرخ متحرک انتخاب کرد.

کیا سورنتو 2021

یکی از گزینه های انتخاب شامل موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر خطی ۱۹۱ اسب بخاری استاندارد است و دیگری با ترکیبی از یک چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ ۲۸۱ اسب بخاری در دسترس است؛ نکته جالب توجه این است که هر دوی این مدل ها را می توان با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در اختیار داشت.

کیا سورنتو 2021

گفتنی است که این خودرو در مدل هیبریدی نیز ارائه می شود که از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می برد. این مدل کاملا سازگار با محیط زیست است چرا که از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور الکتریکی ۴۴ کیلوواتی برخوردار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید