تازه ترین ویژگی اینستاگرام/ همه چیز در مورد تنظیمات جدید بخش اکسپلور اینستاگرام + عکس

به جای اینکه اینستاگرام برای همه کاربران تصمیم بگیرد که ویدیوها شامل محتوای حساسیت برانگیز را در قسمت اکسپلور ببینند یا خیر، این شرکت به آنها این اختیار را داده که در این مورد تصمیم بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اینستاگرام تنظیمات جدیدی را برای بخش اکسپلور عرضه کرده که به کاربر این امکان را میدهد که میزان نمایش محتوای حساسیت برانگیز در قسمت اکسپلور اینستاگرام را کم یا زیاد کند. 

محتوای حساسیت برانگیز از نظر اینستاگرام محتوایی هستند که ممکن است باعث ناراحتی یا اذیت شدن بعضی از کاربران بشوند. این محتوا میتوانند شامل عکسهای نیمه لخت، ویدیوهای خشن، خونریزی، محتوای با ادعاهای اغراق آمیز در مورد محصولات سلامتی و غیره باشند. 

 

محتوای حساسیت برانگیز از نظر اینستاگرام چیست؟

 

photo_2021-07-21_20-22-39

 

به جای اینکه اینستاگرام برای همه کاربران تصمیم بگیرد که این ویدیوها را در قسمت اکسپلور ببینند یا خیر، این شرکت به آنها این اختیار را داده که در این مورد تصمیم بگیرند. 

کاربران برای دسترسی به این تنظیمات می توانند به بخش تنظیمات اینستاگرام، قسمت Account و بعد از اون به بخش Sensitive Content Control رفته و از بین سه گزینه موجود، گزینه مدنظرشان را انتخاب کنند. 

گزینه Allow باعث نمایش بیشتر محتوای حساسیت برانگیز می شود، گزینه Limit نمایش چنین محتوایی را کمتر می کند و گزینه Limit More نمایش آنها را از گزینه قبلی هم کمتر خواهد کرد. 

این تنظیمات به مرور زمان برای همه کاربران فعال خواهد شد. 

دیدگاه تان را بنویسید