اعلام زمان عرضه گوشی اوپو Reno ۶ Z + تصاویر

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno ۶ Z در تاریخ ۲۱ جولای عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تنوع محصولات موبایلی امروزه بیش از پیش احساس می‌شوند و برند‌های متفاوتی مشغول ساخت و عرضه این محصولات هستند. یکی از کشور‌هایی که دارای شرکت‌های گوناگون و باکیفیت سازنده تلفن همراه است، کشور چین است. این کشور، میزبان بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه بوده و بستر را برای تولید این محصولات فراهم می‌کند.

شرکت اوپو یکی از این شرکت‌ها است که در چند سال اخیر اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. شرکت ارتباطات موبایلی با مسئولیت محدود اوپو یا به اختصار شرکت اوپو که در چین و در "Dongguan " واقع شده است، یکی از شرکت‌های مطرح امروزی سازنده تلفن همراه است. این شرکت در حوزه ساخت اسمارت فون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلوری و سایر دستگاه‌های الکترونیکی مشغول به کار است. شرکت اوپو در کنار شرکت‌های وان‌پلاس، ویوو و ریلمی زیر مجموعه شرکت الکترونیکی BBK می‌باشد.

شرکت اوپو

به نقل از gsmarena، بر اساس اطلاعات منتشر شده، جدیدترین محصول این شرکت چینی یعنی گوشی اوپو Reno ۶ Z در تاریخ ۲۱ جولای در در بازار تایلند عرضه خواهد شد و در دسترس کابران قرار می‌گیرد. رقابت زیادی بین سازندگان گوشی های هوشمند در دنیا وجود دارد و آن ها با استفاده از هر روش و نوآوری که می توانند سعی دارند کالایی لوکس و در عین حال بسیار پیشرفته را در دسترس کاربران قرار دهند.

گوشی اوپو Reno ۶ Z

مشخصات گوشی هوشمند اوپو Reno۶ Z

گوشی هوشمند اوپو Reno۶ Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. اسکنر اثر انگشت نیز روی نمایشگر این گوشی قرار داده شده است. گوشی جدید شرکت اوپو به تراشه دایمنسیتی ۸۰۰U (Dimensity ۸۰۰U SoC) مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی پشتیبانی شده است.

یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی اوپو Reno۶ Z تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

گوشی اوپو

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند اوپو Reno۶ Z با استفاده از باتری ۴ هزار و ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ واتی VOOC Flash Charge پشتیبانی می‌کند. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی در دو رنگ عرضه خواهد شد علاوه بر این از شبکه اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند و با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ OS اجرا می‌شود.

گوشی Reno ۶ Z

در حقیقت شرکت اوپو می‌خواهد مشتریان واقعی خود را به عنوان دوست در نظر بگیرد و از این رابطه دوستانه برای توسعه و پیشرفت محصولات خود استفاده کند. به اضافه، این شرکت نوپای چینی، از امتحان کردن ویژگی‌های جدید در مصولات خود واهمه‌ای ندارد و دوست دارد ویژگی‌های جدید را در محصولات خود تعبیه کند. به عبارت ساده‌تر، اوپو از قدم‌گذاشتن در آن سوی مرز‌های انتظار مشتری ترسی ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید