معرفی برلیانس H۳۳۰ و مقایسه با ام‌جی 350+ مشخصات فنی و تصاویر

خداکثر سرعت خودروی برلیانس H۳۳۰ صدو هفتاد کیلومتر بر ساعت و ام جی 350 صدو هفتاد کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس H330 با ام‌جی 350 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی برلیانس H۳۳۰:

برلیانس H۳۳۰، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۹۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۳ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

برلیانس H۳۳۰

 

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار یا ۵ سرعته دستی استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

برلیانس H۳۳۰

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی ، شیشه‌های بالابر برقی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو ، باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف اشاره کرد. این خودرو همچنین در مدل اتوماتیک به علاوه امکانات بالا دارای سیستم تهویه مطبوع خودکار ، سانروف ، سنسور دنده عقب ، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت ، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت ، آینه‌های جانبی برقی ، چراغ مه شکن جلو ، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت ، روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا است.

معرفی ام‌جی ۳۵۰:

ام‌جی ۳۵۰ i، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۲ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۳۵ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

ام جی 350

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ دنده اتوماتیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به استاندارد آلایندگی یورو ۵ ، شیشه‌های رنگی ، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب ، نمایشگر میزان باد چرخ‌ها (TPMS) ، فرمان هیدرولیک با قابلیت سفت شدن در سرعت بالا ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوای داخل کابین ، دارای سانروف دو حالته مجهز به سیستم بسته شدن خودکار بعد از پارک خودرو اشاره کرد. 

ام جی 350

همچنین این خودرو مجهز به تنظیم الکترونیکی صندلی راننده در ۶ جهت ، سیستم تعلیق جلو H،bar,McPherson درعقب ، سیستم هشدار دهنده باز بودن کمربند‌های ایمنی جلو ، سیستم Over Drive جهت بهره وری کامل از گشتاور تولید شده توسط موتور ، گیربکس ۴ دنده اتوماتیک مجهز به دکمه تغییر حالت گیربکس درشرایط مختلف (Multi Mode) ، طراحی به روز چراغ‌های سه بعدی عقب ، امکان دسترسی فضای صندوق از داخل کابین ، جا نمایی دریچه‌های سیستم تهویه برای صندلی‌های عقب است.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به طراحی صندلی‌های تمام چرم بر اساس آرگونومی بدن انسان ، صندلی‌های عقب دارای ۳ پشت سری و تکیه گاه آرنج با قابلیت پیکر بندی ۶:۴ ، آینه بغل برقی دارای گرمکن ، قفل تاخیری در‌ها پس از حرکت ، تنظیم اتوماتیک سرعت برف پاک کن‌ها (سنسور باران) ، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی ، سیستم پارک کمکی مجهز به دوربین دید عقب و سنسور‌های صوتی ، باز شدن اتوماتیک در‌ها وقطع سیستم سوخت رسانی هنگام بروز حادثه اشاره کرد.

خودرو
برلیانس H330 ام‌جی 350
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
1394 2012
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1498سی سی 1498سی سی
حداکثر قدرت
103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه 135 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده
4 سرعته خودکار یا 5 سرعته دستی 4 دنده اتوماتیک
شتاب 0 تا 100
10 ثانیه  11 ثانیه
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن
1250 کیلوگرم 1360 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4510 طول - 1758 عرض - 1460 ارتفاع 4521 طول - 1788 عرض - 1492 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2580 میلیمتر 2650 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
6.7 لیتر در هر صد کیلومتر 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
55 لیتر 55 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 4
ترمز و پایداری
ترمزهای جلو و عقب دیسکی (در مدل دستی ترمز عقب کاسه ای است) ، ABS - EBD دیسک ترمز خنک شونده چرخهای جلو و عقب مجهز به سیستم جداکننده لنت ها از دیسک (LDC) - توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD - ترمز ضد قفل ABS - ترمز کمکی BA - سیستم پایداری خودرو بر سر پیچ ها CBC
کیسه هوا
کیسه هوای سرنشینان جلو مجهز به 6 کیسه هوای ایمنی
سیستم صوتی
قابلیت پخش MP3 ، ورودی USB ، 4 عدد بلندگو در مدل دستی و 6 عدد بلندگو در مدل اتوماتیک تنظیم اتوماتیک صدای ضبط صوت با توجه به سرعت حرکت خودرو - سیستم صوتی مجهز به نرم افزار تبدیل متن به گفتار (TTS) و دارای حافظه مجازی جهت - ذخیره موسیقی (قابل افزایش تا 512 مگابایت) - بلوتوث جهت مکالمات تلفنی - سیستم صوتی XBM مجهزبه 8 بلند گوی Hi-fi با قابلیت پخش MP3، WMA و DVD - مجهز به سیستم ناوبری GPS و Navigation با صفحه نمایشگر اطلاعات 7HD

دیدگاه تان را بنویسید