عرضه اولیه شرکت سیمان تامین(با نماد سیتا) چهارشنبه 11 تیر در بازار سرمایه صورت خواهد گرفت. حداکثر مبلغ مورد نیاز هر کد 1 میلیون و 267 هزارتومان است.

 عرضه اولیه شرکت سیمان تامین (با نماد سیتا) چهارشنبه 11 تیر در بازار سرمایه صورت خواهد گرفت. سیتا یکی از شرکت های زیر مجموعه غول سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بود که طبق اعلام مدیرعامل شستا در تیر ۹۹، ۱۵ درصد کل سهامش در سال ۹۹ عرضه می شود.

مدیرعامل هلدینگ سیمان تامین در نشست خبری امروز با اشاره به جزئیات عرضه اولیه این شرکت اظهار داشت: 15 درصد سهام این شرکت با نماد سیتا وارد بازار سرمایه می‌شود.

به گفته جمارانیان این شرکت 75 کارخانه دارد و 30 درصد از ظرفیت سیمان کشور را تولید می‌کند.

عرضه اولیه شرکت سیمان تامین(با نماد سیتا) چهارشنبه 11 تیر در بازار سرمایه صورت خواهد گرفت.

حداکثر نقدینگی لازم برای خرید نماد سیتا یک میلیون و دویست و شصت و هفت هزار تومان برای 800 سهم خواهد بود.

 

 

  • تعداد: حداکثر 800 سهم
  • دامنه قیمت: 14900 تا 15750 ریال
  • حداکثر مبلغ مورد نیاز هر کد: 1 میلیون و 267 هزار تومان
  • زمان ثبت سفارش سیتا برای روز چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 11:30 اعلام شد. 

 

آگهی عرضه اولیه سیتا سیمان تامین

 

عرضه اولیه سیتا یکی از ده ها عرضه اولیه پر سود سال ۱۳۹۹ خواهد بود. سیتا یکی از شرکت های زیر مجموعه غول سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بود که طبق اعلام مدیرعامل شستا در تیر ۹۹، ۱۵ درصد کل سهامش در سال ۹۹ عرضه می شود. سیتا ، بزرگ ترین هلدینگ سیمان در ایران است که وارد بورس می شود و اتفاق بسیار مبارکی برای بازار سرمایه کشور در سال ۱۳۹۹ به شمار می رود. عرضه اولیه سیتا روز ۴ شنبه ۱۱ تیر ۹۹ انجام می شود و ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح خواهد بود.

توصیه می شود به منظور مقابله با قطعی احتمالی سرورهای بعضی کارگزاری ها، از چند کارگزاری کد معاملاتی بگیرید. سال ۹۹ سال عرضه اولیه است.

در اطلاعیه فرابورس، قیمت کف و سقف عرضه اولیه سیتا، میزان سهیمه قابل تخصیص عرضه اولیه سیتا به کد حقیقی و حقوقی، زمان عرضه اولیه سیتا و نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در عرضه اولیه سیتا اعلام می شود. در حال حاضر، نماد سیتا، بازگشایی نشده است.

 

پیش از این محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به درج نماد سیتا در بورس اوراق بهادار تهران، گفته بود: شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان یکی از هلدینگ‎‌های تابعه شستا در سه حوزه صنعت سیمان، صنعت عمران، ساختمان و حمل و نقل فعال است.

مدیرعامل شستا با بیان اینکه سیمان تامین بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمان کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: این هلدینگ به طور مستقیم و غیرمستقیم در ۴۵ شرکت سهام دارد که از این تعداد ۳۰ شرکت مدیریتی و ۱۵ شرکت غیرمدیریتی است و از این میان ۲۶ شرکت تابعه این هلدینگ بورسی و ۱۹ شرکت غیربورسی است.

رضوانی فر با بیان اینکه ۳۰ درصد از ظرفیت تولید و فروش سیمان کشور در اختیار این هلدینگ است، تصریح کرد: سود تجمیعی شرکت‌های سیمانی هلدینگ با افزایش ۱۲۶ درصدی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از ۴۹۷ میلیارد تومان به ۱۱۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در صنعت حمل و نقل، این هلدینگ فقط با یک شرکت خود، ۳۰ درصد ظرفیت حمل و نقل کالاهای اساسی کشور را عهده دار است.

مدیرعامل شستا با اشاره به افزایش بیش از ۱۸۷ درصدی سود خالص تلفیقی این هلدینگ گفت: سود خالص تلفیقی هلدینگ سیمان تامین از ۴۷۱ میلیارد تومان به ۱۳۵۳ میلیارد تومان در سال منتهی به ۹۹.۰۲.۳۱ افزایش یافت.

رضوانی فر در پایان افزود: در عرضه اولیه سیمان تامین که با نماد سیتا درج شده است، ۱۵ درصد از سهام این هلدینگ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
42 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.