پایگاه خبری جماران، این صحنه های دلخراش و کشته شدن هزاران نفر از مردم مظلوم حلبچه را یک روز پس از آن جنایت ضدانسانی و به اتفاق جمعی از خبرنگاران داخلی و خارجی از طریق یک پرواز از تهران و به عنوان نماینده بنیاد شهید از نزدیک مشاهده کردم. شهادت جمع زیادی از انسان‌های بیگناه که گوشه‌ای از آن را در تصاویر می‌توان مشاهده کرد، قلب هر انسانی را شدیدا می آزرد.

در 25 اسفند 66 و تنها در طول 24 ساعت، صدها بمب شیمیایی رژیم بعث عراق بر فراز حلبچه و روستاهای مجاور ریخته شد و مردم بی‌پناه و هر موجود زنده‌ای در منطقه قربانی سیاست سرکوب‌گرانه رژیم بعث شدند. آری عزیزان این نمونه‌ای کوچک از جنایت رژیم بعثی صدام حسین ملعون علیه ایران و حتی مردم کُرد و خود عراق است.

 
شهادت بیش از  دویست هزار، جانبازی صدها هزار و اسارت ده‌ها هزار از رزمندگان فداکار این سرزمین  و خسارت مادی حدود هزار میلیارد دلاری، آثار جنگ تحمیلی صدام حسین و رژیم بعثی عراق بر کشور عزیزمان ایران است.
 
یاد شهیدان گرانقدر را گرامی داشته و بر جانبازان و آزادگان والا مقام و خاندان مکرم شاهد درود می‌فرستیم و امیدواریم مسئولان ما در ارتباط با مقامات عراقی هرگز این حجم از خسارت مادی ومعنوی وارده بر کشور ایران را فراموش نکنند.
 
سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.