سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر فقید و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دل‌های مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تازه شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در این پیام که امروز منتشر شد، افزود: امام (ره) از دوران مبارزات تا پایان حیات مبارکشان در میدان عمل نیز در نقش یک فرمانده بی نظیر، روند تحول خواهی را رهبری و اقیانوس عظیم ملّت ایران را در مسیر تحقق اهداف، توفانی و متلاطم می‌کرد.            

علوی اظهار داشت: سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی و جانسوز سلاله پاک نبی مکرم اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ص)، حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و دگربار، داغ هجران آن رهبر فقید و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دل‌های مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تازه شد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: داغ وداع با پیر و مراد ملّت ایران با انتخاب شایسته فرزند خلف آن امام (ره)، برای کشتی‌بانی کشتی عظیم انقلاب اسلامی، آرام گرفت و سپاس خدای را که در اوج و غلیان سوز فراق آن رحیل بی‌بدیل، انتخاب مقام معظم رهبری دگربار نور امید را در دل‌های داغدارمان تجلی بخشید.

علوی تاکید کرد: سالروز رحلت غم انگیز امام خوبی‌ها را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله العظم، مقام معظم رهبری، ملّت ولایتمدار ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، تسلیت می‌گویم و با گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد، تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند آرزمندم.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، در حفظ و حراست از نعمت امنیت پایدار که همواره مورد توجه و تأکید حضرت امام (ره) بوده است، به احسن وجه حفظ و حراست خواهند کرد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1512013
  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.