به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام‌ پانزده خرداد برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می‌شود.

به گزارش جماران؛ سید مجتبی تقوی‌نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: همزمان با سی و دومین عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با هدف ارتقای آگاهی و شناخت مسافران متروی تهران با شخصیت و سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تقارن این ایام با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با ایام کلیه ایستگاه‌های مترو به وسیله کتیبه‌های فرهنگی ویژه سالگرد ارتحال امام، سالگرد قیام پانزده خرداد و شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام  فصاسازی می‌شود. هم چنین دو نمایشگاه عکس و پوستر "زندگی به سبک روح‌الله در ایستگاه‌های میدان حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره) و فردوسی و "نشانی آفتاب" در ایستگاه دروازه شمیران به نمایش گذاشته می‌شود.

تقوی‌نژاد با اشاره به تولیدات سمعی و بصری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران تصریح کرد: پخش تیزر با محتوای این سه رویداد در قالب موشن گرافی و با مشارکت و همکاری فرهنگسرای مترو از طریق نمایشگر ایستگاه‌های مترو و هم‌چنین تولید و پخش پادکست رادیویی با موضوع سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در تمام ایستگاه‌های مترو از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام می‌باشد. 

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران افزود: به همین مناسبت گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی شهید فرجی در دو ایستگاه امام خمینی (ره) و تئاتر شهر با خواندن قطعات مربوط به سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.