گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

سردار یعقوب سلیمانی خبر داد؛

اشراف کامل اطلاعاتی در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)

با توجه به جلساتی که برگزار شده، اشراف اطلاعاتی که وجود دارد و تمهیدات لازمی که در جلسات پیش بینی شده و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، الحمدلله مشکل امنیتی خاصی نیست و اشراف کامل بر اوضاع وجود دارد. ما از دو هفته پیش گشت هوایی هم داشته ایم و کاملا اوضاع تحت کنترل و پوشش است.
سردار یعقوب سلیمانی نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س)

دبیر قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم سی امین بزرگداشت امام خمینی(س) صورت گرفته است، گفت: ما برنامه ریزی کرده ایم که حدود 300 هزار نفر از استان های مختلف به این مراسم بیایند. البته اگر امکان حمل و نقل باشد، بیش از این هم داوطلب داریم.

سردار یعقوب سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در خصوص اقدامات قرارگاه شهید فهمیده در سی امین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج به عنوان قرارگاه شهید فهمیده، قریب به سی سال توفیق خادمی زائرین حضرت امام و برنامه ریزی در بخش های مختلف سالگرد ارتحال امام را دارد و امسال هم این توفیق حاصل شده که آمادگی و بسترسازی لازم را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت امام داشته باشیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده افزود: امسال هم الحمدلله هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم در بخش مختلف اعم از ثبت نام و ساماندهی زائرین حضرت امام، با این ملاحظه که زائرین بار اولی و جوانان حضور داشته باشند صورت گرفته است. امسال بعضی از استان هایی که عزیزان اهل تسنن هستند، مثل گلستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان برای حضور اعلام آمادگی کردند. ولی به جهت معذوریت ها و محدودیت هایی که به خاطر ماه رمضان بود نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی قرارگاه شهید فهیمده گفت: برنامه ریزی و هماهنگی شده که داوطلبین تنها از 9 استان حضور پیدا کنند. مشتاقان و علاقمندان به امام هر ساله با نشاط و شور و شعف بیشتری حضور پیدا می کنند و قاطبه مخاطبین ما هم جوانان هستند. ما برنامه ریزی کرده ایم که حدود 300 هزار نفر از استان های مختلف به این مراسم بیایند. البته اگر امکان حمل و نقل باشد، بیش از این هم داوطلب داریم.

سلیمانی با اشاره به اینکه در بحث پشتیبانی نیز هماهنگی لازم صورت گرفته، گفت: در واقع هماهنگی های لازم قبل از آغاز سال 98 انجام شده و جلسات منظم از اردیبهشت ماه سال جاری در حال برگزاری است. در بحث مسائل امنیتی و ایمنی هم هماهنگی های لازم صورت گرفته است. هماهنگی هایی که لازمه تعالی برنامه های سالگرد امام است از جمله هماهنگی با ستاد مرکزی بزرگداشت امام و اعضای این ستاد صورت گرفته و جلسه ای با مسئولین اردوکشی 9 استان هم برگزار و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش های مختلف آمادگی کامل وجود دارد، تصریح کرد: از ابتدای خرداد ماه کمیته های مربوطه در محل قرارگاه شهید فهمیده استقرار پیدا کرده اند. در بخش های مختلف اعم از بحث های اعزام و حضور، نظم و انضباط، پشتیبانی و ایمنی صورت گرفته و امیدواریم شاهد برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت امام، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی، باشیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده تأکید کرد: با توجه به جلساتی که برگزار شده، اشراف اطلاعاتی که وجود دارد و تمهیدات لازمی که در جلسات پیش بینی شده و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، الحمدلله مشکل امنیتی خاصی نیست و اشراف کامل بر اوضاع وجود دارد. ما از دو هفته پیش گشت هوایی هم داشته ایم و کاملا اوضاع تحت کنترل و پوشش است.

وی در پایان با بیان اینکه اندیشه و تفکر امام همیشه به روز است، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ما، انقلابی که امام به وجود آورد، وجود هماهنگی و هم افزایی بین نیروهای مختلف کشور از جمله ویژگی های بارز همه کارها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.