معاون توسعه و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ساخت این مجتمع آبرسانی مشکل آب 750 خانوار با جمعیت سه هزار و 672 نفر روستایی مرتفع می شود.
شاهین پاکروح بیان کرد: 500 مترمکعب آب در شبانه روز از آب شیرین کن کنارک به این طرح آبرسانی انتقال پیدا می کند.
وی با بیان اینکه در این پروژه آبرسانی خط انتقال به طول هزار و 200 متر، یک باب مخزن 500 مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب ساخته می شود، گفت: در مجموع بیش از 120 میلیارد ریال برای این پروژه آبرسانی هزینه می شود.
معاون توسعه ومهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور درخصوص مشکلات کم آبی در چابهار و کنارک اظهار داشت: با تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا بزودی بخشی از این مشکلات حل می شود.
پاکروح ادامه داد: تلاش ما در شرکت آب و فاضلات حل مشکلات مردم روستاهای محروم است که با وجود محدودیت های اعتباری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، شاهین پاکروح معاون توسعه و مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور و هیات همراه از طرح های در دست اجرا در بخش آب چابهار و کنارک و ظرفیت های آب شیرین کن دیدن کردند و از نزدیک مسائل و مشکلات کم آبی را بررسی کردند.
اول تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.