مهدی حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 930 تن میگو از ابتدای امسال تاکنون از سطح 568 استخر به مساحت 617 هکتار برداشت که 330 تن آن به سایر کشورها صادر شده است.
وی افزود: 125 میلیون قطعه لارو در این تعداد استخر در اسفند ماه پارسال ذخیره سازی شده است.
مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال با نظارت های اداره دامپزشکی چابهار که از ابتدای فصل پرورش شروع شده با وجود بروز بیماری در سایت پرورشی توانستیم برای نخستین بار در سایت گواتر، پرورش در کنار جلوگیری از بیماری را داشته باشیم.
دکتر حسینی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بنا داریم میگوی تولیدی سیستان و بلوچستان را به کشورهای اتحادیه اروپا صادر کنیم.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار به عنون تنها بندر اقیانوسی ایران، واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.