به گزارش ایرنا در حالی که بسیاری از مسابقات ورزشی در کشور و دنیا شب هنگام و زیر روشنایی برجهای نوری اماکن و استادیوم های ورزشی برگزار می شود و تاریکی شب در مسابقات تاثیری ندارد، وقوع این حاشیه در مسابقات فوتبال جوانان استان به میزبانی خاش برای مردم و به ویژه علاقه مندان عجیب بود.
این مساله از کمبود امکانات ورزشی، نبود زیرساختها و ضعف شدید در برگزاری مسابقات استانی فوتبال به میزبانی خاش حکایت دارد.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در اطلاعیه ای اعلام کرد: تیم فوتبال جوانان زابل 2 بر 1 از تیم خاش میزبان مسابقات پیش بود که با تصمیم داوران و کمیته برگزاری مسابقات فوتبال استان بعلت تاریکی شب از ادامه 12 دقیقه پایانی جلوگیری و بازی به روز بعد موکول شد.
12 دقیقه باقی مانده این مسابقه امروز /جمعه/ انجام شد که در پایان دو تیم زابل و خاش با نتیجه مساوی 2 بر 2 زمین فوتبال را ترک کردند.
روزانه 4 دیدار فوتبال از رده مسابقات استانی جوانان در نوبت های صبح و عصر در استادیوم ورزشی خاش برگزار می شود.
در روز نخست رقابت های فوتبال جوانان استان به میزبانی خاش تیم صداقت ایرانشهر 2 بر یک از سد منتخب بیرک مهرستان گذشت، منطقه آزاد چابهار 3 بر 1 تیم فرمانداری دلگان را شکست داد و تیم های کنارک و سرزه ایرانشهر یک بر یک مساوی شدند و دیدار دو تیم زابل و خاش که دو بر 1 به سود مهمان این مسابقات در حال انجام بود به دلیل تاریکی شب به روز جمعه موکول شد.
قرعه کشی مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی استان سیستان و بلوچستان صبح روز پنجشنبه برگزار و این مسابقات به میزبانی خاش با شرکت 8 تیم در دو گروه ٤ تیمی در حال برگزاری است.
در گروه یک این مسابقات تیم های هیئت فوتبال خاش، شرکت مسلم کنارک، سرزه ایرانشهر و هیئت فوتبال زابل با هم رقابت می کنند.
و در گروه دو نیز تیم های منطقه آزاد چابهار، منتخب بیرک مهرستان، صداقت ایرانشهر و فرمانداری دلگان به مصاف هم می روند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.