عمر بلوچ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی سالن ورزشی 2 هزار نفری چابهار از سال 1384 آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تا کنون 85 میلیارد ریال برای این طرح ورزشی هزینه شده است، افزود: برای تکمیل این ورزشگاه 30 میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.
بلوچ با بیان اینکه سرانه میانگین فضاهای ورزشی کشور 75 صدم مترمربع و سیستان و بلوچستان 39 صدم است، خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار با 16 صدم مترمربع سرانه فضای ورزشی در رتبه 19 این استان قرار دارد.
وی اختصاص بودجه لازم برای تکمیل طرح های ورزشی چابهار به ویژه سالن ورزشی 2 هزاری نفری این شهرستان را خواستار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: این شهرستان به عنوان قطب گردشگری و اقتصادی سیستان و بلوچستان از نظر سرانه فضای ورزشی باید رتبه نخست این استان را داشته باشد.
وی بیان کرد: 2 هزار و 600 ورزشکار در رشته فوتبال در چابهار فعال هستند.
بلوچ با تاکید بر بهره گیری از استعدادهای ورزشکاران چابهار در زمینه فوتبال، والیبال، کریکت، ورزش های آبی ساحلی و موج سواری افزود: این شهرستان یکی از قطب های کریکت و ورزش های آبی ساحلی در کشور است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.