به گزارش ایرنا عبدالباسط پاکزاد که روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به اتفاق کارشناسان این اداره کل در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان حضور یافت در نشست با خبرنگاران و کارکنان ایرنا اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا به عنوان یکی از رسانه های موفق در عرصه ملی و بین المللی با داشتن اشراف اطلاعاتی کامل بر تمامی مسائل، تاکنون خدمات ارزنده ای را به نظام عرضه کرده است که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: این رسانه موفق با لحاظ کردن صحت و دقت کافی در تولید و انتشار اخبار و رویدادها توانسته جایگاه ویژه ای در میان مسئولان و مردم پیدا کند و این مهم با تلاش شبانه روزی خبرنگاران این مجموعه بدست آمده است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان خبرگزاری جمهوری اسلامی را همچون کتاب یک منبع موثق و دقیق دانست و گفت: رسانه ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان از جایگاه بی بدیلی در عرصه فعالیت در حوزه منابع طبیعی برخوردار هستند.
پاکزاد با اشاره به عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: از سال 96 تاکنون 24 طرح عمرانی با 709 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه در حال اجراست.
وی افزود: همچنین امسال بیش از 100 طرح مطالعه شده در بخش آبخیزداری سیستان و بلوچستان وجود دارد که هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار برای آنها نیاز است.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سال 89 تاکنون چهار هزار و 700 نفر همیار طبیعت با این نهاد در استان همکاری داشتند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با افزون بر 11 درصد از مساحت ایران به دلیل تنوع اقلیمی و وضعیت توپوگرافی رویشگاه گیاهان منحصر بفرد است به طوری که از این گستره 10،5 میلیون هکتار آن را مرتع، 1،2میلیون هکتار جنگل و 5،6 میلیون هکتار را بیابان تشکیل می دهد.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.