به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: تکلیف مردم در شرایط کنونی هوشیاری، حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه است زیرا کشور امروز بیشتر از هرچیزی به وحدت و همبستگی میان مردم و مسئولان نیاز دارد.
وی افزود: با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از حربه اقتصادی استفاده می کند و با تبلیغات سوء و ایجاد بار روانی اقتصادی برای مردم می خواهد مردم را نا امید کنند تا اگر بار تحریم ها اثری بر زندگی مردم نداشته باشد بار روانی این مساله تاثیر خود را بگذارد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مطالبات مردم به حق است و باید به گوش دولت و دلتمردان برسد اما درخواست مطالبات حتما نباید با اجتماع در خیابان ها صورت گیرد بلکه باید در فضایی آرام از طریق تریبون ها، محفل های قانونی، صدا و سیما، خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات به گوش مسئولان برسد.
وی تاکید کرد: اخیرا تصمیماتی از سوی دولت گرفته شده است که موجب بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد.
حجت الاسلام حمیدی با تبریک سالروز ازدواج و پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرای مرضیه(س) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم ازدواج و تشکیل خانواده را یکی از نشانه های خود معرفی کرده است.
وی ادامه داد: مقدس ترین بنیان جامعه خانواده محسوب می شود و سعادت جامعه در سعادت خانواده است.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: فلسفه تشکیل خانواده ایجاد امنیت روانی و روحی در افراد است.
وی با اشاره به اینکه بهترین الگو برای زندگی مسلمانان زندگی حضرت علی (ع)، حضرت فاطمه (س) و فرزندان این بزرگواران است، افزود: متاسفانه امروز آسیب هایی برای بنیان خانواده ها در جامعه مشاهده می شود که از جمله آنها دور شدن از سبک زندگی اسلامی قرآنی، دور شدن از زندگی ایرانی و انتخاب الگوهای نامناسب است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع بیمه سلامت در کشور افزود: از بهترین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم ایجاد بیمه سلامت است.
وی با اشاره به ایام مناسک حج اظهار داشت: مناسک حج سالی یکبار با اجتماع میلیونی مسلمانان در سرزمین وحی برگزار می شود که در قرآن کریم آمده است که مسلمانان منافع جهان اسلام را در مناسک حج باید تامین کنند.
حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: از مناسک سیاسی حج این است که مسلمانان با حضور در مناسک حج ابتدا منافع جهان اسلام، وحدت مسلمانان و بعد ذکر خداوند متعال را به جای آورند.
وی ادامه داد: اگر مناسک حج با آن محتوای واقعی خود اجرا شود پشت دشمنان را به لرزه در می آورد.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.