محمد شکوهی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پایان انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان سیستان و بلوچستان در ساعت 16 روز یکشنبه 31 تیرماه، بازرسان اصلی و علی البدل خانه مطبوعات این استان انتخاب شدند.
وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات هم زمان بازرسان خانه مطبوعات سراسر کشور به صورت الکترونیکی، حسین سرحدی و میلاد میرکمالی با کسب بیشترین رای به عنوان بازرس اصلی، و حمیده پیران به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به مدت یک سال انتخاب شدند.
شکوهی فر با اشاره به اینکه از 105 نفر عضو خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان 6 نفر از اعضا نامزدی خود را برای رقابت در انتخابات بازرسان اعلام کرده بودند، تصریح کرد: با شرکت 57 نفر و میزان مشارکت 54.3 درصدی اعضای خانه مطبوعات استان هم زمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی بیان کرد: نظرسنجی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به منظور اصلاح اساسنامه به صورت الکترونیکی و از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 31 تیر ماه شروع و در ساعت 12.50به پایان رسید اما با توجه به اینکه تعداد اعضای شرکت کننده در این نظرسنجی به حد نصاب نرسید در چند روز آینده فراخوان اصلاحیه اساسنامه خانه مطبوعات دوباره داده خواهد شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.