جمعی از فعالان سیاسی استان سیستان و بلوچستان با انتشار نامه سرگشاده‌ای از استاندار فعلی استان حمایت کردند و خواستار ابقای او شدند.

به گزارش ایلنا، در قسمتی از این نامه آمده است:

سلامت نفس و پاکدستی، دلسوزی برای توسعه استان، توجه و احترام به حقوق کلیه اقوام و مذاهب ساکن استان، توجه ویژه به جایگاه زنان، رویکرد توسعه ای در خصوص سیستان و بلوچستان، احترام و توجه به شخصیت های مورد قبول مردم، نگاه ضد تبعیض، ایجاد زمینه ارتباط با تک تک مردم استان، پیگیری جدی اجرای پروژه های ملی در استان و به ویژه بحث گازرسانی، ایجاد زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی و داخلی، توجه به مسائل اجتماعی، حاشیه شهر، بازماندگان از تحصیل، فاقدین شناسنامه و ... فقط برخی از ویژگیهای آقای علی اوسط هاشمی در طول دوران مسئولیت بوده است.

این روزها اما اخباری در خصوص جابجایی استاندار سیستان و بلوچستان به گوش می رسد، ما مردم شیعه و سنی استان ضمن اینکه تغییر را حق وزارت کشور و دولت می دانیم و به این حق احترام می گذاریم اما از سوی دیگر انتظار داریم شما هم به عنوان رییس جمهوری ایران به خواست و رای درخشان مردم استان در انتخابات اردیبهشت ماه توجه داشته باشید.

مطالبه جمع کثیری از مردم سیستانی، بلوچ و شهرستانی، شیعه و سنی و زن و مرد استان که ما به نمایندگی از آنها این نامه را امضا کرده ایم این است که با توجه به شرایط بین المللی، منطقه ای و همچنین شرایط خاص داخلی استان، با تدبیر شما و وزارت محترم کشور زمینه ادامه فعالیت و خدمت جناب آقای علی اوسط هاشمی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان فراهم شود.

معتقدیم با عنایت به توجهات مقام معظم رهبری، رییس جمهوری محترم و دولت ، اراده و همت آقای علی اوسط هاشمی و همراهی مردم محروم استان، آینده درخشانی در انتظار سیستان و بلوچستان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.