به گزارش ایرنا امام جمعه موقت ایرانشهر با تاکید بر سرلوحه قراردادن بیانات رهبری گفت: با توجه به اینکه با جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشور درگیر هستیم مسئولان و مردم باید برای عبور از این بحران با وحدت پشت سر رهبری حرکت کنند.
حجت‌ الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایرانشهر تاکید کرد: دولتمردان باید با اخلال گران اقتصادی برخورد کنند.
وی از مواضع انقلابی رئیس جمهوری در سفر اخیرشان به اروپا تقدیر کرد و گفت: با روحیه انقلابی می ‌توان در مقابل دشمن ایستاد.
وی با اشاره به اهمیت حجاب اسلامی از دیدگاه اسلام اظهارداشت: دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد به حیا و پاکدامنی جامعه آسیب بزند.

**بیانات رهبری در مورد اتحاد مردم و مسئولان چراغ راه ایرانیان است
امام جمعه دلگان در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهرستان گفت: اگر مردم و مسئولان به عمق بیانات رهبر معظم انقلاب دقت کنند متوجه می شوند که دشمنان از راهبرد ایجاد شکاف میان آنان تلاش دارند به نظام ضربه بزنند.
حجت الاسلام عظیم بامری افزود: دشمنان امروزه با بهره گیری از اتاق فکر و ترفندهای مختلف از جمله فشارهای روانی، عملیات های تروریستی و شبکه های ماهواره ای تلاش دارند از آخرین قدرت های خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: دشمنان باید از رفتارهای گذشته خود درس عبرت بگیرند و طمع ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را از ذهنشان بیرون کنند.

** خدمات نظام را نباید به خاطر فشارهای اقتصادی زیر سوال برد
امام جمعه موقت سراوان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خدمات نظام و حکومت را نباید به خاطر چند فشار اقتصادی زیر سوال برد.
حجت الاسلام یوسف مرادی حمایت جناح ها و احزاب مختلف کشور از دولت در خصوص فشارهای اقتصادی که دشمنان به وجود آورده اند را نمونه ای از وحدت در نظام برشمرد.
وی افزود: به مردم توصیه می کنیم با این حکومت و دولت همراهی لازم را داشته باشند.
7336**7314**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.