مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: در این نشست تخصصی کارشناسان ادارات کل تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور از استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور دارند.
حجت ‌الاسلام عیسی بزمانی اظهار داشت: حجت‌ الاسلام احمد حاتمیان مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور از جمله سخنرانان این نشست است.
وی افزود: هم اندیشی و بهره مندی از تجارب کارشناسان ادیان و مذاهب در شیوه های برقراری تعامل سازنده با گروه های هدف و راهبردهای عملیاتی تقویت بنیه علمی مبلغان دینی در پاسخگویی به شبهات عقیدتی و پیشگیری از نشر اکاذیب در مناطق تلفیقی به عنوان محورهای این نشست توسط شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با حفظ وحدت کلمه می‌ توانیم از تبدیل شدن به ابزار دشمنان و عملی شدن نقشه‌ های آنان برای ضربه زدن به دین اسلام جلوگیری کنیم.
وی تصریح کرد: وحدت کلمه و اتحاد مذاهب مختلف اسلامی نیاز امروز دنیای اسلام است و تکفیر و توهین به مذاهب اسلامی بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب حرام بوده و مورد تایید هیچ یک از مراجع و علمای اسلام نیست.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.