سید دانیال محبی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به عنوان اعلام حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ناامیدی و یاس هرچه بیشتر استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام همبستگی خودشان به ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان اعلام می کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین پیام حضور مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس نفی کفر و استبداد است.
محبی اظهار داشت: ملت ایران که معتقد و پایبند به اصول اسلامی است مقابله با استکبار جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
وی بیان کرد: برخی از سران کشورهای اسلامی به امت خود پشت کرده اند و دلگرم استکبار جهانی شده اند اما مسلمانان دنیا با حکام خود فروخته خود متفاوت هستند.
وی ادامه داد: سران برخی از کشورهای اسلامی که زیر بار استکبار جهانی رفته اند به قطع یقین از ملت خودشان سیلی خواهند خورد.
وی تصریح کرد: مسلمانان و تمامی آزادی خواهان دنیا برای رفع ظلم، بی عدالتی و استبداد با یکدیگر متحد شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال با شکوهتر از سالهای گذشته در ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان برگزار می شود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیر به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث رعب و وحشت استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی شده است.
علیم یارمحمدی اظهار داشت: حضور باشکوه شیعه و سنی در راهپیمایی روز جهانی قدس دشمنان را مایوس می کند.
وی بیان کرد: مسلمانان با اتحاد و انسجام خود جواب دندان شکنی به یاوه گویی استکبار جهانی خواهند داد.
وی تصریح کرد: امروز ملت مسلمان در سراسر جهان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجار و خشم خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: این گونه راهپیمایی های عظیم مردمی که از ابتدای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران وجود داشته مشت دندان شکنی بر دهان استکبار و حامیان آنان است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی به ویژه ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان نشان دادند که حامی مردم فلسطین هستند.
به گزارش ایرنا مردم مومن و روزه دار زاهدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است بار دیگر به خیابان ها آمده و پیام انزجار از ظالمان و حمایت از مظلومان را سر دادند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.