مجیب حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح نظارتی بر واحدهای صنفی شهرستان سرباز تشدید شده است.
وی افزود: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه های صنفی در گشت های نامحسوس ضمن پایش بازار، قیمت ها برای رفاه حال شهروندان کنترل می شود.
وی بیان کرد: در ۱۱۵ بازرسی انجام شده از ابتدای ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف شناسایی شده که با آنان برخوردهای لازم انجام خواهد گرفت.
سرپرست فرمانداری سرباز گفت: همچنین مقادیری کالای تاریخ مصرف گذشته نظیر تخم مرغ، کشک شیشه ای، شربت سن ایچ، روغن، سس و پفک نمکی در بازرسی ها کشف و منهدم شدند.
وی از تمامی مصرف کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی مراتب را به شماره ۱۲۴ یا ۰۵۴۳۷۱۴۲۹۵۹ اطلاع دهند و یا در صورت نیاز با مراجعه به اداره صنعت معدن و تجارت سرباز تخلفات را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 190 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 3شهر 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.