به گزارش ایرنا حجت الاسلام عیسی بزمانی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و قیام15 خرداد در خاش اظهار داشت: امیرالمومنین علی (ع) پرورش یافته مکتبی ارزشمند بوده که در آن توحید و مبارزه با ظلم و اجرای عدالت موج می زد.
وی بیان کرد: امام علی (ع) به عنوان یار و یاور پیامبر(ص) و بازوی اسلام خدمات ارزشمندی را به جامعه اسلامی ارائه کرد.
وی بر ضرورت بهره گیری اقشار مختلف جامعه از برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امام راحل در ایمان، اخلاق، سیرت، رفتار و کردار به مانند بزرگان دین عمل می کردند.
حجت الاسلام بزمانی اظهار داشت: رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) سبب تقویت پایه های اسلام در کشور و منطقه شد و همچنان با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد به ثمر نشستن تلاش های امام راحل در حوزه های علمی، جهادی و غیره هستیم.
به گزارش ایرنا امامان جمعه شیعه و سنی و فرماندار خاش هم در خصوص جایگاه شخصیتی امام راحل مطالبی را ذکر کردند.
مراسم بزرگذاشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده سپاه، شماری از مدیران و اقشار مختلف مردم خاش در حسینیه صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
برپایی ضیافت افطاری، مراسم محفل معنوی انس با قرآن کریم و شعرخوانی از دیگر برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در خاش بود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.