به گزارش ایرنا امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه های این هفته اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: معیار و مشخص کننده نیکی و یا پلیدی یک شخص اخلاق اوست.
مولوی عبدالصمد کریم زایی ادامه داد: دین اسلام کاملترین ومحبوب ترین دین است و ما باید افتخار کنیم که پیرو این دین الهی و مسلمان هستیم.
وی افزود: خدا را شکر در کشوری زندگی می کنیم که احکام الهی در آن جاری است ومردم می توانند به راحتی به مسائل دینی ومذهبی خود بپردازند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اظهارات اهانت آمیز یک استادنما، از مراکز آموزش عالی و علمی خواست تا در جذب نیروهای خود تحقیق ودقت بیشتری کنند.
مولوی کریم زایی افزود: توهین به باورهای دینی ومقدسات کار پسندیده ای نیست و از نظر دین اسلام محکوم است.
وی از دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی بابت برخورد با استاد هتاک قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا جمعه شب هفته گذشته یکی از اساتید دانشگاهی در زاهدان به نام (ح.ص) اقدام به انتشار کلیپی با محتوای ضد وحدت کرد که بلافاصله توسط سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

** مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: ماه مبارک رمضان به سرعت در حال پایان است و خوش نصیب افرادی هستند که از لحظه لحظه آن برای نزدیکی با قرآن و برپایی نماز و پرداخت زکات و کمک به اقشار نیازمند و طلب دعا و استغفار بهره می برند.
وی اهمیت توجه به نیازهای محرومان در جامعه را متذکر شد.

**مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش هم با اشاره به اینکه رمضان به لحظات وداع خود با سرعت زیادی نزدیک می شود گفت: هر لحظه از رمضان نعمت و فرصت است و بویژه لیالی دهه آخر آن به لحاظ واقع شدن شب قدر دارای ارزش و جایگاه بالایی هستند که باید برای انجام عبادت مورد توجه باشند.
وی اظهار داشت: اسلام، قرآن، پیامبر اسلام، کعبه و رمضان بالاترین نعمت ها هستند که به امت اسلام هدیه شده اند لذا مسلمانان باید این نعمت ها را قدر بدانند.
7314 **7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.