سیامک سرابندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالاهای ضروری مردم سیستان و بلوچستان به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود برای ورود به این ماه پر خیر و برکت را نداشته باشند.
وی ادامه داد: بر این اساس 6 قلم کالای اساسی شامل برنج، شکر سفید، روغن نباتی، گوشت قرمز، مرغ منجمد و تخم مرغ در سیستان و بلوچستان ذخیره سازی شده است.
وی با بیان اینکه بزدوی توزیع این اقلام در سیستان و بلوچستان آغاز می شود گفت: قیمت کالاها ویژه ماه مبارک رمضان برای مصرف کننده مرغ منجمد کیلویی 6 هزار و 200 تومان، گوشت مخلوط گوساله 23 هزار تومان، تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان تعیین شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین روغن نباتی 15 درصد کمتر از قیمت درج شده روی درب آن به فروش می رسد.
وی بیان کرد: قیمت شکر ذخیره سازی شده پس از انتقال به شهرستان ها تعیین و عرضه می شود.
وی با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان سه نوع برنج برای مصرف مردم سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است گفت: هر کیلوگرم برنج هندی کد 1121 به قیمت 56 هزار ریال، تایلندی هومالی 39 هزار ریال و هندی پی آر 11 نیز 26 هزار ریال تعیین شده است.
سرابندی تاکید کرد؛ با توجه به فراوانی ذخایر کشور مشکلی برای تامین اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.