به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت رضایی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قصرشیرین افزود: این واحدها در مجموع به پرداخت 160 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی اظهار کرد: مهم ترین تخلف های واحدهای صنفی متخلف عدم رعایت ساعت کاری چند خبازی، کم فروشی و گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت مسایل بهداشتی بوده است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در ماه رمضان پنج تن گوشت قرمز جذب شده که در این ماه توزیع نی شود.
رضایی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچنین مرغ و شکر بدون محدودیت و برنج بر اساس نیاز شهرستان در سطح فروشگاه ها برای تنطیم بازار توزیع می شود.
وی اظهار کرد: اکیپ های بازرسی مشترک ادارات مربوطه به صورت روزانه کار نظارت بر بازار را انجام خواهند داد و با متخلفان بدون هر گونه چشم پوشی برخورد می کنند.
وی همچنین از نظارت بر خبازی های سطح شهر، اغذیه فروشی ها و مراکز عرضه حلیم، آش و زولبیا بامیه خبر داد و گفت: بازرسان باید بهداشت محیط و فردی، کم فروشی و گران فروشی و رعایت ساعت کاری را مدنظر قرار دهند.
معاون عمرانی فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تخلفات واحدهای صنفی در ماه رمضان خارج از نوبت از سوی تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود، افزود:جریمه متخلفان به گونه ای خواهد بود که عامل بازدارندگی داشته باشد.
وی خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحدهای صنفی از طریق تماس با شماره تلفن 124 به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و بیش از 2 هزار واحد صنفی دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.