حسین رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 13 هزار و 300 زائر پیاده نیز برای شرکت در عزاداری های ایام پایانی ماه صفر وارد مشهد شده اند.
وی با بیان اینکه این تعداد در قالب بیش از یک هزار کاروان عازم مشهد شده اند، اظهار کرد: از این تعداد هفت هزار و 564 نفر از جاده قوچان، سه هزار و 575 نفر از جاده نیشابور، یک هزار و 200 نفر از تربت حیدریه ، 520 نفر از فریمان و 540 نفر از مسیر کلات وارد مشهد شده اند.
وی گفت: کاروان 550 نفره زائران پیاده مراغه هم امروز وارد ملک آباد مشهد شده اند.
رضایی افزود: در این راستا مسیر ملک آباد در جاده قدیم نیشابور به مشهد تا پایان ماه صفر یک طرفه است.
وی اظهار کرد: برای پذیرایی از زائران برخی اقلام از قبیل برنج، چای، روغن، قند و شکر، خرما و خشکبار مورد نیاز است که مردم می توانند کمکهای خود را برای زائران پیاده رضوی به صورت غیرنقدی به ستاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی واقع در مشهد، خیابان فدائیان اسلام، بین فدائیان اسلام 2 و 4 تحویل دهند یا با شماره تلفن 38597070 تماس بگیرند.
وی ادامه داد: این جمعیت علاوه بر خدمات دهی به زائران پیاده رضوی، بخشی از امکانات این حوزه را برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه اختصاص داده است.
وی یک دستگاه نانوایی سیار و اقلامی از مواد خوراکی را بخشی از این کمک ها عنوان کرد و گفت: کمک به زلزله زدگان در حال جمع آوری است که به زودی ارسال می شود.
پیش بینی می شود طی روزهای پایانی ماه صفر امسال 320 هزار زائر پیاده وارد مشهد شوند.
پارسال 270 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شدند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1906 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.