به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز دوشنبه در اجلاسیه تبیین شعار سال، حمایت از کالای ایرانی که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بازرسی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی از تولید کنندگان این استان به طور جد حمایت می کند.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که به بانکها بدهکار هستند نباید با حکم قضایی تعطیل شوند بلکه برای تسویه بدهی واحدهای تولیدی باید از راههای دیگر استفاده کرد.
وی افزود: به دنبال تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی ستادی به بدین منظور در قوه قضاییه تشکیل شده است.
وی ادامه داد: همچنین این ستاد در دادگستری سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی تشکیل شده است و به طور مرتب نشست های آن برگزار می شود.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛ تعطیلی واحدهای تولیدی در این استان به هیچ عنوان مورد قبول دادگستری این استان نیست.
حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: برای حمایت و مصرف تولیدات داخلی باید ابتدا از خانه، مدرسه و دانشگاه فرهنگ سازی آغاز شود.
وی بیان کرد: تولیدکنندگان به حقوق مصرف کنندگان احترام بگذارند و کیفیت کالاهای خودشان را ارتقا دهند.
وی افزود: کیفیت تولیدات ایرانی باید ارتقا و به سمت رقابت با بازارهای دنیا حرکت کند.
وی تصریح کرد: بسیاری از کالاهای ایرانی که در زندگی روزمره از آنان استفاده می کنیم خوشبختانه در سالهای اخیر کیفیت شان در حد رقابت با کالاهای خارجی رسیده است.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده اند که توان مقابله نظامی با انقلاب اسلامی را ندارند و تنها راهشان جنگ اقتصادی است.
حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: حمایت و مصرف از تولیدات داخلی تنها راه پیروزی ما در این جنگ اقتصادی از سوی دشمنان ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مصرف کالای ایرانی در خنثی سازی توطئه دشمنان بسیار تاثیر گذار است.
وی افزود: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به منظور مقابله با توطئه های دشمنان ایران اسلامی انجام می شود.
وی بیان کرد: برای کم کردن وابستگی خومان به خارج باید از کالاهای ایرانی استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت صنایع سیمان زابل (کارخانه سیمان سیستان) نیز در این نشست گفت: اقتصاد عرصه عمل است که در پی آن باید محصول و خدمتی ارزنده به مردم ارائه شود.
محمدرضا احسانفر اظهار داشت: امروزه اقتدار ملت ها وابسته به قدرت اقتصادی آنان است.
وی تصریح کرد: امنیت و اقتصاد 2 بال توسعه و ترقی کشورها محسوب می شود.
وی بیان کرد: برای تقویت تولیدات داخلی باید بستر سازی شود.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.