علی کرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نیازهای ملت در موضوع استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی باید با انجام کار کارشناسی بر آورده شود.
نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد افزود: در مبحث شبکه های اجتماعی باید به نیازهای فکری، شرعی و قانونی ملت ایران پاسخ داده شود و در عین حال تاکید ما بر این است که فعالیتها در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی در چارچوب حفظ ارزشهای اسلامی و مصلحت های نظام باشد.
نایب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فیلتر و محروم کردن مردم از ظرفیت و مزیت شبکه های اجتماعی و اینترنت باید کارشناسی شده باشد تا نیازهای مردم و جوانان ما برآورده شود.
وی ادامه داد: تقویت ارتباطات گسترده با مردم دنیا به وسیله شبکه های اجتماعی فراهم شده و در این مبحث باید نیازهای مردم مورد توجه قرار گیرد لذا عقیده داریم با انجام کارهای کارشناسی شده و رعایت مصالح نظام می توان به نظرات مردم احترام گذاشت.
کرد با اشاره به اینکه در مجلس برای پیشگیری و مقابله با اهداف دشمنان در فضای مجازی برنامه های مدون و کارشناسی شده ای با استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان فن به تدوین می رسد افزود: دغدغه مهم مجلس حمایت از تولید و اشتغال است.
وی ادامه داد: باید زمینه حمایت از تولیدات داخلی در حوزه های مختلف و از جمله شبکه های اجتماعی به عنوان یک نیاز جامعه فراهم و در این زمینه از اخذ تصمیمات احساسی اجتناب شود و می بایست شبکه هایی که از ضرورتهای مهم در جامعه ما محسوب می شوند در چارچوب قوانین کشور و مصالح نظام به فعالیت های خود ادامه دهند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.