به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز سه شنبه در همایش جوان، نشاط و امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جوانان با توجه به علایق خود فراگیری رشته های مهارتی که مورد نیاز استان است را مد نظر قرار دهند.
وی جوان را کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت معرفی کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: 135 ویژه برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته جوان (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) در این استان در حال برگزاری است.
محمودرضا امیاری افزود: از آنجایی که فعالیت های مرتبط با جوانان باید با رویکرد مشارکتی، امید و نشاط آفرینی باشد برنامه های هفته جوان سیستان و بلوچستان نیز با همین رویکرد برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: همزمان با هفته جوان 10 همایش با تجلیل از 200 جوان موفق سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.
وی پیگیری اشتغال، کارآفرینی، آسیب های اجتماعی جوانان، ازدواج، مبارزه با مواد مخدر، گردشگری و فضای مجازی را از اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در سالجاری ذکر کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز شدن 98 خانه ورزش روستایی تا خرداد ماه تعداد این خانه ها به 157 مورد در استان افزایش می یابد.
امیاری با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد گفت: هم اینک81 سمن در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: تا سال 93 کمتر از پنج سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم اینک شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه هستیم.
وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن ها بستری برای فعالیت های اجرایی و مدیریتی ایجاد می شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش موثری دارد.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.