مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز به طور رسمی فعالیت درمانگاه خاش 2 شیفته شده و تلاش خواهیم کرد تا فعالیت ها در این مرکز بیشتر شود.
سیدتقی نوربخش گفت: در مبحث تامین و جذب پزشکان متخصص و نیز اختصاص تجهیزات لازم درمانی برای درمانگاه خاش هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: یک دستگاه مجهز رادیولوژی و سونوگرافی را به این درمانگاه بزودی تحویل خواهیم داد.
وی تصریح کرد: در مبحث حمایت از نیروهای متخصص بومی کارهای خوبی انجام شده و این موضوع را تقویت خواهیم کرد تا افراد شایسته و پرتوان بومی به مردم خود خدمت کنند.
مدیرعامل تامین اجتماعی کشور از پیگیری های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برای حل مشکلات مردم قدردانی کرد.
علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پوشش بیمه ای 500 نفر از زنان سرپرست خانوار، ساخت بیمارستان تخصصی، افزودن پزشکان متخصص و تجهیزات درمانی پیگیری های لازم را خواهیم داشت و در این سفر نیز قول های خوبی در این زمینه به ما داده شده است.
فرماندار خاش نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های ارزشمند دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی بتوانیم شاخص های خدمات درمانی و بهداشتی را در این شهرستان ارتقاء دهیم.
محمد اکبر چاکرزهی ادامه داد: ایجاد مرکز درمان بستر، تامین و جذب نیروهای متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی از خواسته های مهم مردم این شهرستان است.
به گزارش ایرنا سید تقی نور بخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و هیات همراه امروز/جمعه /به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کردند.
دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و سخنرانی در میان نمازگزاران زاهدان از جمله برنامه های نوربخش به این شهرستان بود.
وی همچنین عصر امروز به منظور راه اندازی شیفت شب درمانگاه تامین اجتماعی خاش به این شهر سفر کرد.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.