به گزارش ایرنا محمدرضا امیاری یکشنبه شب در نشست اعضای شورای ورزش خاش اظهار داشت: این دهکده ورزشی در گستره 50 تا 70 هکتار با حمایت های فرماندار، مسئولان و مشارکت جدی این اداره کل ایجاد و زمینه برای توسعه ورزش این شهرستان فراهم می شود.
وی استعدادیابی ورزشکاران، حمایت از نخبگان ورزشی و هیات های ورزشی فعال را از اولویت های مهم اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز با قدردانی از نگاه دولتمردان به مبحث ورزش و اهمیت دادن به مقوله سلامتی؛ نصب چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی این شهرستان و مناطق روستایی، اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی و حمایت از نخبگان ورزشی را از مهمترین نیازهای این منطقه بر شمرد.
به گزارش ایرنا امامان جمعه شیعه و سنی و مسئولان هیات های ورزشی خاش نیز به بیان دیدگاههای خود در زمینه توسعه ورزش پرداختند.
نشست شورای ورزش خاش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و مسئولان هیات های ورزشی این شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست مهمترین مشکلات ورزشکاران، تیم های ورزشی، کمبود امکانات مورد بررسی قرار گرفت.
اجرای طرح استعدادیابی ورزشکاران، کمک به ایجاد دهکده ورزشی خاش در کنار اجرای پروژه های نیمه تمام ورزشی، حمایت از نخبگان ورزشی و فعال کردن برخی از هیات های ورزشی که در خاش سابقه درخشانی دارند از جمله مصوبات این نشست بود.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.