حجت ‌الاسلام عیسی بزمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در عید مبعث به نبوت و پیامبری مبعوث شدند و بار سنگین رسالت بر دوش نازنین ایشان قرار گرفت.
وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هر ساله به منظور پاسداشت این عید بزرگ، تبیین معارف اسلامی و تبلیغ احکام الهی و نورانی اسلام و سیره و شخصیت و مرام پیامبر اسلام(ص) اقدام به اعزام مبلغ به سراسر استان می‌ کند.
وی تصریح کرد: مبلغان ویژه عید مبعث به مدت سه روز در مناطق تبلیغی حاضر شده و اقدامات لازم را برای برپایی محافل جشن مبعث انجام می دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برپایی نماز جماعت و تبلیغ چهره به چهره از جمله اقداماتی است که مبلغان در قالب آنها توجه به معارف قرآنی و معرفی صحیح سیره اهل‌ بیت (ع) به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) را تبلیغ می کنند.
حجت‌ الاسلام بزمانی با اشاره به برگزاری همایش علمای تشیع و تسنن به مناسبت عید سعید مبعث در شهرستان زهک تصریح کرد: مبعث، عید نجات بشریت از رذایل، تباهی‌ها و جهالت ‌هاست و خداوند بر انسان‌ ها منت گذاشت و بهترین انسان را به ‌عنوان پیامبر انتخاب کرد تا پیام الهی را به انسان ‌ها برساند.
به گزارش ایرنا همزمان با فرا رسیدن 27 رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، جشن های عید مبعث ویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان برگزار می شود.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.