مسعود حبیبی یکشنبه شب در حاشیه کارگاه آموزشی طرح ملی پیمان که با حضور سرگروههای سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در زابل برگزار شد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و جوانان درباره اعتیاد و پیشگیری از آن، نشاط اجتماعی، افزایش خود مراقبتی و کاهش گرایش به اعتیاد در میان جوانان 15تا29 سال عضو جمعیت هلال احمر برگزار می شود.
وی ادامه داد: از آنجایی که سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی مهمترین مساله و متفاوت از سایر حوزه هاست در این راستا از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: انسجام و سلامتی انسانها، کمک به صلح، دوستی و تعامل پایدار اهدافی است که اعضای جوان جمعیت هلال احمر دنبال می کنند.
حبیبی با تاکید بر این که اگر جوانان مهارت های فردی، اجتماعی را فرا گیرند به سمت استفاده از مواد مخدر نمی روند، اظهار داشت: شرکت در کارهای گروهی و افزایش اعتماد به نفس در جوانان می تواند آنان را از ورود به آسیب های اجتماعی بازدارد.
به گزارش ایرنا مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در سفر یک روزه خود به شمال سیستان و بلوچستان از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های دانش آموزان عضو کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان هیرمند بازدید و با اعضای جوان و تیم دادرس این شهرستان دیدار کرد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.