رسول راشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 70 نفر از معاونان و روسای شعب این سه استان به همراه اساتید کشوری در این دوره شرکت کردند.
وی افزود: این دوره با آشنایی مدیران و تصمیم گیران هلال احمر با مدیریت بحران، استفاده از اصول علمی در مدیریت و تصمیم گیری مناسب در زمان بحرانی برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌ و بلوچستان فرآیند مدیریت بحران را برای مدیران و تصمیم سازان ضروری و لازم دانست و تاکید کرد: در این دوره آموزشی مباحثی نظیر مدیریت و فرماندهی، مدیریت بحران در رسانه، مدیریت خطر پذیری (ریسک ) آموزش همگانی و کارگاه های بهداشت و درمان و نقد و بررسی عملیات های ملی و منطقه ای مورد توجه قرار گرفت.
راشکی از امضای تفاهنامه ای میان هلال احمر سیستان و بلوچستان و آموزش و پرورش استان در قالب این دوره آموزشی خبر داد و افزود: فراهم کردن شرایط آموزشی برای برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه ویژه مدیران و سرپرستان مدارس شبانه روزی و دانش آموزان از اهداف مهم این تفاهم نامه بود.
به گزارش ایرنا در این دوره بحران پیشرفته هلال احمر کاظم شریفی معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور نیز حضور داشت.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.