به گزارش ایرنا طلاب و روحانیون زاهدان با تعطیل کردن کلاس ها و تجمع در حوزه علمیه سفیران هدایت این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.
در این تجمع که با حضور جمع زیادی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت برگزار شد؛ شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر اسرائیل انزجار خودشان را در به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی توسط بن سلمان ولیعهد عربستان اعلام کردند.
مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: صهیونیسم بین الملل پشت صحنه همه تجاوزات به ساحت و ارزش های اسلامی است.
حجت الاسلام محمد باقری اظهار داشت: امروز جنایاتی علیه مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونیستی انجام می شود که نشان از فروپاشی این رژیم جعلی دارد.
وی بیان کرد: تمامی جنایت هایی که در کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، عراق، یمن و سوریه علیه زنان، مردان و کودکان انجام می شود با توطئه گری های آل سعود خائن و رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی افزود: کشورهای اسلامی با اتحاد و یکپارچگی با تمام توان در مقابل زورگویی ها و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و مقابله کنند.
مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: 70 سال است که سرزمین مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی غصب شده است.
حجت الاسلام باقری اظهار داشت: مردم فلسطین از حداقل های زندگی محروم هستند و مجامع بین المللی نباید نسبت به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کنند.
وی افزود: طلاب و علما وظیفه دارند تا نگاه جوامع بین المللی را به سمت مردم مظلوم فلسطین متوجه کنند.
وی تاکید کرد: طلاب باید نسبت به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی روشنگری کنند تا همگان بدانند که این رژیم جعلی چه جنایت هایی در حق مردم مظلوم فلسطین انجام می دهد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.