به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز یکشنبه در نشست با شماری از مسئولان و مدیران کل سیستان و بلوچستان در محل کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار داشت: احیاء این کارخانه و برخورداری مردم و جوانان از ظرفیت آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب مشکلات کارخانه بافت بلوچ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع در ایجاد اشتغال پایدار برای نیروهای جویای کار، رسیدگی به مشکلات کارخانه بافت بلوچ هدف گذاری شده است.
وی با بیان اینکه کارخانه بافت بلوچ بدهی های زیادی به برخی سازمان ها و دستگاه ها دارد؛ خواستار تقسیط بدهی های این کارخانه توسط دستگاه های دست اندرکار شد.
استاندار سیستان و بلوچستان از همه ی دستگاه های مسئول خواست در یک دوره زمانی مشخص و با استفاده از همه ی ظرفیت های موجود مسائل و مشکلات این کارخانه را به طور جدی پیگیری و برای رفع آنها اهتمام ورزند.
محبی بازاریابی و توجه به نیاز بازارهای کشورهای همسایه و تامین پارچه مورد نیاز البسه دانش آموزان، لباس فرم سازمان ها، بیمارستان ها و برخی تولیدات دیگر را برای این کارخانه مهم برشمرد.
وی همچنین پس از این نشست با تعدادی از کارگران و کارکنان کارخانه بافت بلوچ نشست صمیمی و خصوصی برگزار کرد و از نزدیک درخواست های آنان را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش ایرنا حدود ٢ هزار کارگر و کارمند در گذشته در کارخانه بافت بلوچ فعالیت می کرده اند اما به دلیل برخی مشکلات و خرابی بخش عظیمی از دستگاه ها، هم اینک این تعداد به ٢٠٠ نفر رسیده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.