به گزارش ایرنا سردار امان الله گشتاسپی روز یکشنبه در همایش طایفه شهلی بر که در دانشگاه آزاد ایرانشهر برگزار شد؛ اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از جمله استانهای کشور است که اقوام و مذاهب مختلف در آن بدون این که در مقابل هم قرار گیرند با وحدت و برادری در کنار هم زندگی می کنند.
وی بیان کرد: این وحدت و برادری طوایف دشمنان را آزار می دهد زیرا برای رسیدن به اهدافشان نیازمند به تفرقه و دودستگی میان طوایف هستند.
وی افزود: در هرمنطقه ای که ناامنی باشد آن منطقه توسعه پیدا نمی‌ کند؛ اما امروز با تلاش مردم سیستان و بلوچستان این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.
سر طایفه شهلی بر نیز در این همایش با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در منطقه گفت: ما ایرانی هستیم و تا جان در بدن داریم از وطن و دستاوردهای انقلاب دفاع می ‌کنیم.
بهادر شهلی بر اظهار داشت: امنیت، اقتدار و توسعه شکل گرفته در منطقه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته که ماحصل رهبری‌ های داهیانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید قدردان این نعمت عظیم بوده و همواره پیرو خط ولایت و رهبری باشیم.
وی بیان کرد: پیام این همایش تجدید میثاق دوباره طایفه بزرگ شهلی بر و تیره های وابسته به آن با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.