نازنین مالکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتحادیه کشوری علوم باغبانی، مهندسی فضای سبز و گیاهان دارویی، شهرداری زاهدان، انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایرانISLP و اساتید مجرب حرفه ‌ای در برگزاری این رقابت ها که با محوریت طراحی منظرهای شهری زاهدان برگزار می شود مشارکت دارند.
وی ایجاد انگیزه و رغبت در میان دانشجویان، گسـترش ارتبـاط سـازنده بین نهادهای اجرایی و دانشجویی و کمک به گسترش اشتغالزایی در زمینه طراحی فضاهای سـبز و بکارگیری آثار خلاقانه دانشجویان در محیط‌ های شهری را از اهداف این رویداد ملی ذکر کرد.
وی افزود: ایده ‌پردازی و ارائه طرح نهایی در قالب نقشه‌های قابل اجرا برای یکی از مناطق شهر زاهدان که با نیازهای رقابت مطابقت داشته باشد از محورهای این دور از رقابت های دانشجویی است.
دبیراجرایی برگزاری نخستین دوره رقابت های ملی طراحی منظر و فضای سبز زاهدان گفت: این دوره از رقابت ها ویژه تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تمامی گرایش‌ها رشـته مهندسـی فضـای سـبز، مهندسـی طراحـی محیـط زیسـت، مهندسـی معمـاری و مهندسـی شهرسـازی سراسـر کشـور است.
وی افزود: نحوه ارائه کار در این دوره از رقابت ها می ‌تواند با استفاده از دست و کامپیوتر باشد که اعضای یک تیم هم می‌ توانند از چند دانشگاه و در قالب یک تیم واحد باشند.
وی اضافه کرد: علاوه بر تجلیل از برگزیدگان به تمامی شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها گواهینامه معتبر اهدا می ‌شود.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در فراخوان این رقابت می‌توانند وارد تارنمای‌مسابقه به نشانیEvent96-USB/Events/com.Evandشده و یا با شماره تلفن‌های09392036630و 05431136323تماس گیرند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.