سرهنگ یدالله ستوده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تلفات انسانی در 18 تصادف یک هفته گذشته در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان رخ داده است.
وی ادامه داد: سرعت زیاد، انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو عمده علل بروز تصادف در این مدت بوده است.
وی افزود: از 18 مورد تصادف رانندگی هفته گذشته در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان 50 درصد آنان واژگونی وسایل نقلیه به دلیل سرعت زیاد و توجه نداشتن به جلو بوده است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مهمترین نکته برای جلوگیری از وقوع تصادفات رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از ارتکاب تخلفات در هنگام رانندگی است.
ستوده با اشاره به طرح زمستانی پلیس راه گفت: این طرح از اوایل بهمن ماه جاری با حضور 40 تیم از نیروهای پلیس راه در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان در حال اجراست.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.